Κριτήρια αναζήτησης: Προσόντα
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Προσόντα Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Ημερομηνία: 23-09-2018 [2018-09-23] Συγγραφέας: Χαραλαμπόπουλος, Ιωάννης Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα Διπλωματική Εργασία (ΔΕ) επιχειρεί, αρχικά, σε θεωρητικό επίπεδο, να διερευνήσει την επιρροή των σύγχρονων απόψεων για τη σχολική ηγεσία στους διευθυντές του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος. Επιπροσθέτως, καταγράφει τις τακτικές μεταρρυθμίσεις της ελληνικής εκπαιδευτικής νομοθεσίας, όσον αφορά στις μεθόδους επιλογής των διοικητικών στελεχών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (Π.Ε.). Δευτερε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The role of the adult educator of Second Chance Schools in Detention Centers and the prerequisites of his/her effective practice [Αγγλική] Ημερομηνία: 23-09-2018 [2018-09-23] Συγγραφέας: Χρόνη, Αναστασία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Ο ρόλος του εκπαιδευτή ενηλίκων έχει πολλές συνιστώσες, συντονίζει, καθοδηγεί και αλληλοεπιδρά με τους ενηλίκους εκπαιδευόμενους στο δρόμο της μάθησης ενώ ταυτόχρονα αντιμετωπίζει και διαχειρίζεται μικρές ή μεγάλες δυσκολίες της εκπαιδευτικής διεργασίας. Στον καινοτόμο εκπαιδευτικό θεσμό των Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας (Σ.Δ.Ε.) καλείται να επανασυνδέσει τους εκπαιδευόμενους με την εκπαιδευτική δια...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Local Secondary Education Authorities’ staff qualifications: an evaluation of the relation between their qualifications, aspirations and motives and the requirements of the managerial post – a case study in the Prefecture of Serres. [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: Συμεωνίδης, Αναστάσιος Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η εκπαιδευτική ηγεσία αποτελεί σημαντικό παράγοντα στους εκπαιδευτικούς οργανισμούς και ταυτόχρονα παίζει καταλυτικό ρόλο στη σχολική βελτίωση και την επιτυχή αναδιοργάνωση των εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων. Έτσι, ο ρόλος του Διευθυντή μιας σχολικής μονάδας είναι πολύ σημαντικός τόσο για την ίδια την εκπαιδευτική μονάδα όσο και για ολόκληρο το σχολικό σύστημα καθώς η αποτελεσματική διοίκηση των σχ...