Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
WEB 2.0 TOOLS
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
USING WEB 2.0 TOOLS TO IMPROVE THE WRITING SKILL IN AN EFL CLASSROOM OF B1 LEVEL [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
ΛΟΥΤΣΗ, ΑΝΤΩΝΙΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): This dissertation aims in to investigate the influence and usefulness of integrating Web 2.0 tools in teaching writing to B1 level students in English and the extent to which the use of Web 2.0 tools motivates students in their writing process. The particular research will investigate the hypothesis that students of a B1 level are able to develop their writing skills successfully with the aid of W...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Investigating EFL Teachers' Attitudes towards the Use of Educational Technology in Greek Education [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-09-2018 [2018-09-22]
ΠΑΝΟΥΣΗ, ΑΓΓΕΛΙΚΗ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): This dissertation attempts to explore EFL teachers’ attitudes towards educational technology in the Greek context. Their age, teaching experience, levels of knowledge as well as their working position and school/institute units’ equipment are taken into account. The research also focuses on the positive and negative aspects of using educational technology in the classroom. The use of educational ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Exploring the Wiki Web 2.0 Tool Integration in EFL Teaching in Laconia Prefecture. Implications for Effective Material Development [Αγγλική]
Ημερομηνία:
23-09-2017 [2017-09-23]
ΓΙΑΝΝΕΛΗ, ΕΥΓΕΝΙΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): The following research on wiki platform integration in ELT teaching aims at exploring whether and to what extent ELT instructors in Laconia prefecture employ this web 2.0 tool for educational purposes. In particular, it investigates whether teachers integrate any form of web 2.0 tools, the reasons for doing so, what motivates them to apply wikis during a session, the reasons they reject this appl...