Κριτήρια αναζήτησης: Visual literacy
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Visual literacy Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The experience of Holocaust through the eyes of children in cinema. Case studies and a scenario-based approach in education. [Αγγλική] Ημερομηνία: 27-02-2022 [2022-02-27] Συγγραφέας: Τσιμπούκα, Ελπινίκη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημόσια Ιστορία (ΔΙΣ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία μελετά το ρόλο, καθώς και την επίδραση του κινηματογράφου στις νεότερες γενιές μέσα από την προβολή ταινιών με θέμα το Ολοκαύτωμα, όπου πρωταγωνιστούν παιδιά ως θύματα των ιστορικών γεγονότων. Αρχικά, αναλύεται η έννοια του Ολοκαυτώματος και οι διαφορετικές πτυχές του ολέθριου αυτού γεγονότος. Μέσα από την επισκόπηση ποικίλων κινηματογραφικών ταινιών μυθοπλασίας και ν...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Greek Revolution of 1821 through art and specifically with objects and works of art of philhellene artists that hosted in local Greek museums.Creating an educational website [Αγγλική] Ημερομηνία: 27-02-2022 [2022-02-27] Συγγραφέας: Σιγανός, Εμμανουήλ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημόσια Ιστορία (ΔΙΣ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία αφορά στην δημιουργία ενός ιστότοπου εκπαιδευτικού χαρακτήρα με θέμα την επανάσταση του 1821 μέσα από την τέχνη και συγκεκριμένα με άξονα αντικείμενα και έργα τέχνης φιλελλήνων καλλιτεχνών που φιλοξενούνται σε τοπικά ελληνικά μουσεία. Κίνητρο για τη δημιουργία του ιστότοπου αυτού είναι η ενδυνάμωση του ενδιαφέροντος για την ιστορία με τη χρήση ψηφιακής τεχνολογίας και...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Visual Literacy: Teachers' perceptions of the role of image in history book and their visual thinking strategies in 3rd grade of seconday education [Αγγλική] Ημερομηνία: 18-09-2021 [2021-09-18] Συγγραφέας: Πετκίδου, Λουκία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η ιστορία χαρακτηρίζεται ως η μνήμη της ανθρωπότητας, καθώς σε αυτήν περιγράφεται η ανθρώπινη εξέλιξη. Ως σχολικό μάθημα στοχεύει στην κατανόηση των γεγονότων και στην καλλιέργεια ιστορικής σκέψης. Ωστόσο, μεγάλη μερίδα μαθητών την θεωρεί δύσκολο και βαρετό μάθημα. Η άποψη αυτή όμως, μεταβάλλεται όταν η διδασκαλία της προσεγγίζεται μέσω του οπτικού γραμματισμού ο οποίος βοηθά το άτομο να αναπτύξει...