Κριτήρια αναζήτησης: Twitter
Βρέθηκαν 15 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 15 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Twitter Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Investigation of Information Diffusion in Social Networks [Αγγλική] Ημερομηνία: 14-09-2024 Συγγραφέας: ΜΑΡΙΑ ΒΕΝΕΤΑΚΗ Σχολή: Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας Τμήμα: Μεταπτυχιακή Εξειδίκευση στα Πληροφοριακά Συστήματα (ΠΛΣ) Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα διπλωματική εργασία έγινε μια προσπάθεια ανάλυσης της διάχυσης της πληροφορίας στα κοινωνικά δίκτυα με την χρήση δεδομένων που αντλήθηκαν από την κοινωνική πλατφόρμα Twitter-X και ήταν διαθέσιμα προς επεξεργασία μέσω του ιστότοπου της kaggle. Αρχικά ερευνήθηκαν και διατυπώθηκαν οι βασικές μετρικές κεντρικότητας των κοινωνικών δικτύων καθώς και τα βασικότερα μοντέλα διάχυσης της πληροφ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Software development and implementation for mass search and extraction of posts from the Twitter social network. [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-9-2023 Συγγραφέας: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΡΟΥΣΣΟΣ Σχολή: Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας Τμήμα: Μεταπτυχιακή Εξειδίκευση στα Πληροφοριακά Συστήματα (ΠΛΣ) Περίληψη (Abstract): Η ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας και ειδικότερα των τηλεπικοινωνιών και των έξυπνων συσκευών (π.χ. Smartphones, Smartwatch, Tablets) διευκόλυνε τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (Social media), ως αποτέλεσμα την μαζική αύξηση στη χρήση τους σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη χρήση του διαδικτύου. Μια από τις βασικές κατηγορίες μέσων κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν τα κοινωνικά δίκτυα ή σελίδες κοι...
Ημερομηνία: 25-09-2022 [2022-09-25] Συγγραφέας: ΤΣΙΛΙΡΑΣ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Σχολή: Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας Τμήμα: Μεταπτυχιακή Εξειδίκευση στα Πληροφοριακά Συστήματα (ΠΛΣ) Περίληψη (Abstract): Η Διπλωματική Εργασία αφορά στην εξαγωγή βασικών χαρακτηριστικών δημόσιων προσώπων ή εταιριών από δεδομένα Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης μέσω εξειδικευμένων τεχνικών, έναν τομέα της επιστήμης της Πληροφορικής που συνεχώς εξελίσσεται και πιο συγκεκριμένα στη μελέτη και εφαρμογή κατάλληλων αλγορίθμων και τεχνικών για την εξαγωγή των βασικών χαρακτηριστικών που προσδίδουν οι χρήστες του Twitter σε δημόσ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Outlier detecxtion in text data with machine learning techniques [Αγγλική] Ημερομηνία: 19-09-2021 [2021-09-19] Συγγραφέας: Κοροβέσης, Βασίλειος Σχολή: Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας Τμήμα: Μεταπτυχιακή Εξειδίκευση στα Πληροφοριακά Συστήματα (ΠΛΣ) Περίληψη (Abstract): Σε κάθε περίπτωση όπου συλλέγονται ή μεταφέρονται δεδομένα είναι αναγκαίο αυτά είτε να αποθηκεύονται προς επεξεργασία είτε να επεξεργάζονται σε πραγματικό χρόνο. Επειδή ο όγκος αυτός των δεδομένων συνεχώς αυξάνεται η δυνατότητα να επεξεργάζονται από τον άνθρωπο ή κάποιο ντετερμινιστικό μοντέλο περιορίζεται. Για τον λόγο αυτό έχει πλέον εισαχθεί ένα επιπλέον ενδιάμεσο στάδιο στην επεξεργασία τω...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Fake News Detection with Artificial Intelligence Techniques [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-05-2020 [2020-05-30] Συγγραφέας: Καγιογλίδης, Ιωάννης Σχολή: Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας Τμήμα: Μεταπτυχιακή Εξειδίκευση στα Πληροφοριακά Συστήματα (ΠΛΣ) Περίληψη (Abstract): In the last decades, there is a rapid growth in social networking and microblogging services observed, with millions of users producing a vast amount of data daily. Because of the large-scale use of social networks, they are considered to be the primary sources of information, becoming an alternative to traditional media such as newspapers and television. Although microblogs are valuable means to ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Online Content Verification - Methodology and Tools [Αγγλική] Ημερομηνία: 14-03-2020 [2020-03-14] Συγγραφέας: Βοϊνάς, Δημήτριος Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Σύγχρονες Δημοσιογραφικές Σπουδές (ΣΔΣ) Περίληψη (Abstract): Η παραδοσιακή λειτουργία της δημοσιογραφίας έχει μεταβληθεί με την εξέλιξη της τεχνολογίας. Η μετάδοση των γεγονότων στο χρόνο που εξελίσσονται, επιβάλλει ανάλογη διαχείριση της είδηση, επιδέξια εφαρμογή ψηφιακών εργαλείων και της αποτελεσματικής χρήσης τους, σε συνάρτηση πάντοτε με την ακρίβεια, όπως η δεοντολογία διαχρονικά μας επιβάλει. Ο καλώς εννοούμενος σκεπτικισμός προκρίνει τη επίμονη και ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The presence of greek banks in social media [Αγγλική] Ημερομηνία: 21-09-2019 [2019-09-21] Συγγραφέας: ΤΟΥΜΠΕΛΗΣ, ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Τραπεζική (ΤΡΑ) Περίληψη (Abstract): Η τεχνολογία έχει εισχωρήσει στη ζωή των ανθρώπων σήμερα και έχει επίδραση σε κάθε πλευρά της ζωής τους. Εξαίρεση δεν θα αποτελούσαν και οι επικοινωνίες οι οποίες πλέον κατά μεγάλο ποσοστό γίνονται μέσω διαδικτύου. Σε αυτό συνεισφέρουν και βοηθούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τα οποία είναι εφαρμογές μέσω διαδικτύου που βοηθούν στην επικοινωνία των ατόμων, στο να μπορούν να αλληλοεπιδρούν, να ακο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Predicting the Economic Sentiment Indicator with Opinion Mining from Twitter [Αγγλική] Ημερομηνία: 21-09-2019 [2019-09-21] Συγγραφέας: Λούκος, Βασίλειος Σχολή: Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας Τμήμα: Μεταπτυχιακή Εξειδίκευση στα Πληροφοριακά Συστήματα (ΠΛΣ) Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα εργασία, μελετήσαμε το πρόβλημα της πρόβλεψης του δείκτη οικονομικού συναισθήματος ή «κλίματος» - ESI (Economic Sentiment Indicator) με εξόρυξη γνώμης από το κοινωνικό δίκτυο Twitter. Για το σκοπό αυτό, συλλέξαμε δεδομένα (tweets) από το μικροϊστολόγιο Twitter για τη χρονική περίοδο 37 διαδοχικών μηνών και συγκεκριμένα, από 01/01/2016 έως και 31/01/2019. Απαραίτητη προϋπόθεση ήταν η κ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Application and evaluation of tools for analysing the usage of Twitter between politicians and youths in Greece [Αγγλική] Ημερομηνία: 23-09-2018 [2018-09-23] Συγγραφέας: Λεονταράκης, Δημήτριος Σχολή: Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας Τμήμα: Μεταπτυχιακή Εξειδίκευση στα Πληροφοριακά Συστήματα (ΠΛΣ) Περίληψη (Abstract): In recent years, social media and in particular Twitter, are used more and more in politics. Governments, parties and politicians own official, personal and sometimes unofficial Twitter accounts and make systematic use of it. At the same time, Twitter is extensively used mainly by young men and women as a means of communication. In this context, the European Union funded a project, called #ASK, ai...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Using Microblogging to motivate students and enhance writing skills in the Teaching of English as a Foreign Language in a private one-to-one tuition context: a case study [Αγγλική] Ημερομηνία: 22-09-2018 [2018-09-22] Συγγραφέας: Kaplani, Paraskevi Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): Με την έλευση της τεχνολογίας, η οποία αποτελεί πλέον αναπόσπαστο μέρος της καθημερινής μας ζωής, η χρήση των Web 2.0. εργαλείων και οι ιστότοποι κοινωνικής δικτύωσης για εκπαιδευτικούς σκοπούς φαίνεται να έχουν ανεκτίμητη αξία. Η παρούσα περιπτωσιολογική μελέτη διερευνά τα οφέλη της χρήσης των microblogs με τη χρήση της εφαρμογής Twitter σε ένα ιδιωτικό περιβάλλον διδασκαλίας, με ένα δάσκαλο και ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Investigating communication actions of museums in social media. Comparative analysis of Los Angeles County Museum of Art (LACMA) and Benaki Museum [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-05-2018 [2018-05-26] Συγγραφέας: Κωνσταντίνου, Αναστασία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία πραγματεύεται ζητήματα επικοινωνίας στους πολιτιστικούς οργανισμούς, με έμφαση στην σχέση των μουσείων και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Αναλύεται η έννοια της επικοινωνίας, τα χαρακτηριστικά της ενώ παράλληλα εξετάζονται τα βασικά στοιχεία των σημαντικότερων θεωρητικών μοντέλων. Στη συνέχεια, ύστερα από μια σύντομη αποτύπωση της ιστορικής εξέλιξης του μουσείου ως οργανισμού, ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Social Media as a Communication Toοl for Culture: The Smithsonian Institution National Natural History Museum [Αγγλική] Ημερομηνία: 01-10-2017 [2017-10-01] Συγγραφέας: Αναστασίου, Ναταλία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα εργασία θα εξετάσουμε ζητήματα επικοινωνίας στους πολιτιστικούς οργανισμούς, επικεντρώνοντας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Θα ασχοληθούμε αρχικά με γενικότερα θέματα επικοινωνίας και στρατηγικής επικοινωνίας και στη συνέχεια θα αναφερθούμε ειδικότερα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Θα επικεντρωθούμε στη συνέχεια στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας του Ινστιτούτου Smithsonian στις ΗΠΑ. Θα εξ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The use of the Social Media as a marketing tool for Startups -The Greek case [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΔΟΥΛΗΓΕΡΗΣ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): The remarkable growth of social media and the internet affects the way of thinking about marketing. The latter is one of the key success factors for a firm to survive. The above statements lead us to examine the role of social media as a marketing tool. Furthermore, our primary interest for the startups steer our attention to this object. Hence, this dissertation has a dual aim. First, we tried ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Η επίδραση των online κοινωνικών δικτύων στη συμπεριφορά του καταναλωτή [Αγγλική] Ημερομηνία: 15-05-2016 [2016-05-15] Συγγραφέας: Machaira, Maria, Μαχαίρα, Μαρία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): This study attempts to identify how Greek consumers view Social Media networking sites and brands that use social media. A qualitative study approach was employed with data collected from 411 Greek social media active users. Results indicate that Greek users look for information & relaxation benefits by using Social Media. Advertising is attractive, however personal experience and peer reviews i...
Ημερομηνία: 2014 [2014] Συγγραφέας: Βιβλιοθήκη, Διαχειριστής, ΝΤΙΝΟΣ, ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ Σχολή: Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας Τμήμα: Πληροφορική (ΠΛΗ) Περίληψη (Abstract): Τα online κοινωνικά δίκτυα (OSN) είναι ένα σχετικά νέο πεδίο υπηρεσιών, που λόγω της ταχείας ανάπτυξης τους έχουν ισχυρό αντίκτυπο στην παγκόσμια οικονομία, προς την κατεύθυνση της τεχνολογικής ανάπτυξης και τις διαπροσωπικές σχέσεις . Ένας ολοένα αυξανόμενος αριθμός εφαρμογών χρησιμοποιούν δεδομένα που αποκτήθηκαν από τα δίκτυα κοινωνικής δικτύωσης [1]. Ένα από τα πιο διαδεδομένα κοινωνικά δίκτυα...