Κριτήρια αναζήτησης: Tourism Marketing
Βρέθηκαν 6 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 6 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Tourism Marketing Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The use of Social Media in the promotion of the tourism product [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2021 [2021-09-26] Συγγραφέας: ΚΛΑΔΗ, ΓΕΩΡΓΙΑ ΕΥΣΕΒΙΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Η εργασία αυτή έχει ως σκοπό τη διερεύνηση της επίδρασης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στις καταναλωτικές επιλογές των δυνητικών τουριστών λαμβάνοντας υπόψη την επιρροή που δέχονται οι χρήστες τους από τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης. Για την διεκπεραίωση του σκοπού αυτού χρησιμοποιήθηκε τόσο πρωτογενής όσο και δευτερογενής ανάλυση. Επίσης, γίνεται διάκριση της εργασίας σε θεωρητικό και ερευν...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Strategic Marketing Plan for the development of Cultural Tourism in the Prefecture of Messinia [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2020 [2020-09-26] Συγγραφέας: Κυριακόπουλος, Παναγιώτης-Αθανάσιος Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Ο τουρισμός αποτελεί παγκοσμίως την ταχύτερα αναπτυσσόμενη βιομηχανία και τον σημαντικότερο παράγοντα για την ευημερία των προορισμών, καθώς ως οικονομική δραστηριότητα είναι ιδιαίτερα αποδοτικός. Αυτό έχει ως συνέπεια τον αυξανόμενο ανταγωνισμό μεταξύ των προορισμών οι οποίοι κάνουν προσπάθειες για να ξεχωρίσουν και να γίνουν ελκυστικοί μέσα από τη δημιουργία τη δικής τους διακριτής εικόνας και τ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: TOURISM MARKETING-TOURISM MARKET SEGMENTATION.CASE STUDY:ATHENS.PRESENT CONDITION-PROSPECTS [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-09-2018 [2018-09-30] Συγγραφέας: Βαβουλιώτης, Δημήτριος Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Με το πέρασμα των χρόνων το μάρκετινγκ έγινε αναπόσπαστο μέρος του τουρισμού. Επιχειρήσεις,τουριστικές επιχειρήσεις,ξενοδοχειακές,κρατικές υπηρεσίες,τουριστικοί προορισμοί χρησιμοποιούν το μάρκετινγκ ως βασικό εργαλείο προκειμένου να πετύχουν τους στόχους τους.Οι αλλαγές στις τουριστικές προτιμήσεις,η αύξηση του ανταγωνισμού,οι διεθνείς οικονομικές και πολιτικές συγκυρίες,οι νέοι τουριστικοί προο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The role of social media as an information source during the procedure of searching and buying tourism products and services [Αγγλική] Ημερομηνία: 01-10-2017 [2017-10-01] Συγγραφέας: Βαρελά, Ασημίνα Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα μελέτη ερευνά το ρόλο της πληροφόρησης μέσω των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης στην επιλογή τουριστικού προϊόντος. Συγκεκριμένα αναλύθηκε η σπουδαιότητα που κατέχουν οι εφαρμογές social media στην κοινοποίηση (sharing) τoυριστικών εμπειριών και πληροφοριών κάθε μορφής και ως πηγή παροχής τουριστικών πληροφοριών στους υποψηφίους καταναλωτές – χρήστες, η αξιοπιστία των τουριστικών πληροφοριών ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: SEGMENT OF GAY & LESBIAN (LGBT) TOURISM IN GREECE. MARKETING PLAN OF LEROS ISLAND GREECE [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-09-2017 [2017-09-30] Συγγραφέας: ΛΑΜΠΡΟΥ, ΣΟΦΙΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα υφεσιακή οικονομική περίοδο που διανύει η χώρα μας, ο τουρισμός θα αποτελέσει την κινητήρια δύναμη της ελληνικής οικονομίας καθώς οι διεθνείς επισκέπτες αυξάνονται, η μέση δαπάνη ανά ταξίδι αυξάνεται, ενισχύοντας σημαντικά το ΑΕΠ. Συνεπώς, η ανάπτυξη νέων και η ενίσχυση των υπαρχουσών αγορών στον τουρισμό μπορεί να βοηθήσει σημαντικά την ελληνική οικονομία. Σκοπός της παρούσας διπλω...
Ημερομηνία: 30-09-2017 [2017-09-30] Συγγραφέας: ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ, ΚΟΣΜΑΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Για την Ελλάδα ο τουρισμός αποτελεί έναν από τους βασικότερους πυλώνες της οικονομίας. Η συνεισφορά του τουρισμού είναι ιδιαίτερα σημαντική και μάλιστα σε μια χρονική περίοδο, όπου η χώρα μας έχει πληγεί σε μεγάλο βαθμό από την οικονομική κρίση που ξέσπασε το 2008 σε παγκόσμιο επίπεδο και που δυστυχώς εξακολουθεί να ταλαιπωρεί μέχρι σήμερα. Ο τουρισμός αποτελεί ένα τομέα που με την κατάλληλη οργάν...