Κριτήρια αναζήτησης: TikTok
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: TikTok Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Ημερομηνία: 19-7-2025 Συγγραφέας: ΜΑΡΙΝΑ ΚΟΚΚΑΛΗ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ) Περίληψη (Abstract): Η ραγδαία εξάπλωση των ΜΚΔ έχει μετασχηματίσει ριζικά τον τρόπο με τον οποίο οι πολιτικοί επικοινωνούν με το κοινό. Η πλατφόρμα του TikTok με την έντονα πολυτροπική, άμεση και συναισθηματικά φορτισμένη φύση της έχει μετατραπεί σε ένα εργαλείο, μέσω του οποίου διαμορφώνονται πολιτικές ταυτότητες, ιδιαίτερα στα νεανικά ακροατήρια. Η παρούσα έρευνα αποσκοπεί να αποκαλύψει στρατηγικές μέσω των οποίων ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: New Media and Cultural Organizations: The Example of Metaverse, NFTs and TikTok [Αγγλική] Ημερομηνία: 17-09-2023 Συγγραφέας: ΙΩΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Αυτή η μελέτη επιχειρεί να εξετάσει το ρόλο που θα μπορούσαν να διαδραματίσουν τα σύγχρονα ψηφιακά μέσα όπως το Metaverse, το NFT και το δημοφιλές TikTok στην επικοινωνιακή πολιτική ενός πολιτιστικού οργανισμού. Στο πρώτο κεφάλαιο, κάνουμε μια αναδρομή από την αρχή της ανθρώπινης συναναστροφής που οδήγησε στον σχηματισμό των πολιτισμών, μέχρι και τα σημερινά μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Για να περάσ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Η χρήση του TikTok ως εφαρμογής 'Κινητώς Υποβοηθούμενης Εκμάθησης Γλώσσας' για να εξεταστούν οι πιθανές επιδράσεις στις ακουστικές και προφορικές δεξιότητες Ελλήνων μαθητών της Αγγλικής ως Ξένης Γλώσσας [Αγγλική] Ημερομηνία: 20-06-2022 [2022-06-20] Συγγραφέας: Michos, Theodoros Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): This dissertation attempts to analyse the potential benefits of TikTok as a pedagogical tool to enhance participants’ speaking and listening skills. This qualitative study aims at examining the influence of TikTok as a Mobile Assisted Language Learning (MALL) tool on Greek teenagers at B2 level after watching a number of EFL content videos, which will influence the algorithm of TikTok so that more...