Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
State-school context
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Teachers' and students' attitudes toward the integration of educational technology in Greek state schools. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
23-09-2017 [2017-09-23]
Καββαδία, Όλγα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): The purpose of this dissertation is to investigate the integration of Information
and Communication Technologies (ICTs) in EFL teaching/learning in Greek public
education. Specifically, it aims at exploring both teachers’ and learners’ attitudes,
which technology-based tools teachers find more effective, their frequency of use and
how they use them. Another issue to be explored is the extent t...
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
ΤΖΩΤΖΟΥ, ΜΑΡΙΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): The purpose of this dissertation is to survey the integration of Web 2.0 technologies into EFL learning in the Greek state-school almost 15 years after introducing ‘New Technologies’ in public education by establishing computer laboratories and the Greek School Network. Specifically, it explores EFL teachers’ awareness of Web 2.0 technologies, the use of Web 2.0 tools on the basis of underlying pe...