Βρέθηκαν 6 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Landeskunde
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Η εφαρμογή των παραμυθιών στο μάθημα της ξένης γλώσσας στο δημοτικό σχολείο για την προώθηση του μαθήματος των Γερμανικών ως ξένης γλώσσας μέσω ενός δημιουργικού και παιχνιδιάρικου τρόπου [Ελληνική]
Ημερομηνία:
22-7-2023
ΠΑΡΘΕΝΙΑ ΠΑΠΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΥ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Γερμανικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΕΡ)
Περίληψη (Abstract): Das Thema dieser Arbeit ist der Einsatz von Märchen im DaF-Unterricht zur Förderung produktiver und rezeptiver Fertigkeiten durch eine differenzierte Herangehensweise. Das Ziel der Arbeit besteht darin, nachzuweisen, dass Märchen im DaF-Unterricht zu einer Steigerung der Motivation und einem erweiterten Lernerfolg durch einen differenzierten Unterricht führen können, wodurch sprachbezogene kommuni...
Ημερομηνία:
22-07-2023
ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΧΡΟΝΟΠΟΥΛΟΥ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Γερμανικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΕΡ)
Περίληψη (Abstract): In dieser Diplomarbeit handelt es sich um den Einsatz des Internets im Fremdsprachenunterricht zur Vermittlung von landeskundlichen Aspekten und zur Förderung der interkulturellen Kompetenz. Interkulturelles Lernen ist im heutigen Fremdsprachenunterricht unmittelbarer Bestandteil des Unterrichtsprozesses und sogar zum Lehrziel geworden. Das Thema meiner Arbeit ist das Einbetten von authentischen I...
Διαπολιτισμική μάθηση και ένταξη των παραμυθιών στο μάθημα της Γερμανικής ως δεύτερης ξένης γλώσσας
MSc
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Interkulturelles Lernen und Einsatz von Märchen im DaF-Unterricht [Αγγλική]
Ημερομηνία:
16-07-2022 [2022-07-16]
ΜΟΥΤΣΑΚΗ, ΜΑΡΙΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Γερμανικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΕΡ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται την ενσωμάτωση των παραμυθιών στη διδασκαλία των ξένων γλωσσών και συγκεκριμένα στη διδασκαλία της Γερμανικής ως ξένης γλώσσας με σκοπό την προώθηση της διαπολιτισμικότητας. Η λογοτεχνία αντικατοπτρίζει τόσο την ιστορία όσο τον πολιτισμό μιας χώρας και αντανακλά τον τρόπο σκέψης και τις συνήθειες ενός λαού. Γι’ αυτό το λόγο η λογοτεχνία θα έπρεπε να απο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Interkulturalität im DaF-Unterricht und ihre didaktische Wertigkeit: ein Vergleich der Lehrbücher "Beste Freunde 2" und "geni@l klick A2" [Αγγλική]
Ημερομηνία:
19-09-2020 [2020-09-19]
Παρίσσης, Κωνσταντίνος
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Γερμανικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΕΡ)
Περίληψη (Abstract): Το θέμα της διπλωματικής μου εργασίας σχετίζεται με την διαπολιτισμικότητα και
την προώθηση της στο μάθημα της Γερμανικής γλώσσας ως ξένης γλώσσας.
Συγκεκριμένα έχω επιλέξει δύο διδακτικά βιβλία, τα οποία απευθύνονται σε μαθητές
ίδιας ηλικίας και ίδιου γλωσσικού επιπέδου, και θα τα αναλύσω και θα τα συγκρίνω
με βάση τη θεωρία με σκοπό να δω, εάν προωθούν την διαπολιτισμικότητα και ποιο
από τα...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Landeskunde im Fremdsprachenunterricht- Deutscher Alltag im Fremdsprachenunterricht für Erwachsene [Αγγλική]
Ημερομηνία:
23-09-2017 [2017-09-23]
Ρωμανίδης, Κωνσταντίνος
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Γερμανικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΕΡ)
Περίληψη (Abstract): Στο μάθημα της ξένης γλώσσας αποτελεί συχνό φαινόμενο, οι μαθητές να θέτουν ερωτήματα για την χώρα, της οποίας την γλώσσα μαθαίνουν. Τέτοιου είδους ερωτήσεις απαντώνται και στο μάθημα της Γερμανικής ως ξένης γλώσσας. Ιδιαίτερα οι ενήλικες μαθητές συνηθίζουν για διαφορετικούς λόγους ο καθένας, να θέτουν διάφορες ερωτήσεις για την ζωή στις γερμανόφωνες χώρες. Για αυτόν τον λόγο ο διδάσκων αναρωτιέτα...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Kunst im Fremdsprachenunterricht. Förderung des mündlichen Ausdrucks und Vermittlung von Landeskunde in einem Projekt der Primarstufe. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-03-2016 [2016-03-30]
ΦΩΤΙΑΔΟΥ, ΔΟΜΝΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Γερμανικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΕΡ)
Περίληψη (Abstract): Ο εκπαιδευτικός αναρωτιέται συχνά, πως μπορεί να διαμορφώσει το μάθημά του ποικιλόμορφα και αποτελεσματικά, έτσι ώστε οι μαθητές του να το απολαμβάνουν. Το ερώτημα αυτό προκύπτει από την παρατήρηση, ότι οι μαθητές του δημοτικού συχνά δεν έχουν κίνητρα για την εκμάθηση μιας ξένης γλώσσας. Τα έργα τέχνης είναι κατά την άποψη μου αδιαμφισβήτητα κατάλληλα για την αξιοποίηση τους στην πρωτοβάθμια εκπαί...