Βρέθηκαν 4 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Hotel industry
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Strategic Management in Hotel Businesses: A Case Study of the Astir Egnatia Hotel Alexandroupolis of the Grecotel Hotel Chain [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2021 [2021-09-26]
Διδάρη, Βασιλική
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία μελετάει τα χαρακτηριστικά και τους παράγοντες υλοποίησης της στρατηγικής διοίκησης σε ένα πολυτελές ξενοδοχείο στην πόλη της Αλεξανδρούπολης. Συγκεκριμένα αναπτύχθηκε μια στρατηγική ανάλυση, μέσω των βασικών εργαλείων που χρησιμοποιούνται στη στρατηγική διοίκηση ,ώστε να εξεταστούν ζητήματα που επηρεάζουν τη λειτουργία του ξενοδοχείου, τον προσδιορισμό των βασικών στοιχείων το...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The role played by human resource management in the professional satisfaction of employees in the hotel industry. The case of the Prefecture of Serres [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
Anagnostidis, Zafeirios
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Στη σύγχρονη εποχή λόγω των πολλών αλλαγών που διαδραματίζονται στο εργασιακό περιβάλλον, ο ρόλος της Διοίκησης Ανθρώπινων Πόρων αποτελεί μια ιδιαίτερα σημαντική οργανωτική λειτουργία. Μέσα από τη θέσπιση οργανωτικών ρυθμίσεων, κινήτρων, ευνοϊκών εργασιακών συνθηκών, αξιοποίησης των ικανοτήτων των εργαζομένων, στοχεύει στην αύξηση της αποδοτικότητας του οργανισμού.
Η παρούσα εργασία που διεξήχ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Strategic responses of the hotel industry to the new competitive landscape of sharing economy: A theoretical framework and empirical examination.” [Αγγλική]
Ημερομηνία:
06-09-2020 [2020-09-06]
Sifnaiou, Mantalena
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): The tourism industry and especially the hotel industry play a crucial role in the Greek economy in many aspects. However, the hotel industry is threatened by competitive forces such as sharing economy and must try to keep its competitive stance. Beyond service quality, Shared Value (SV) creation—a manifestation of Corporate Social Responsibility (CSR)—may also help companies to gain competitive ad...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Attracting and selecting human resources in the Greek hotel industry [Αγγλική]
Ημερομηνία:
16-05-2020 [2020-05-16]
Μυλωνάς, Ιωάννης
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Τραπεζική Λογιστική Χρηματοοικονομική (ΤΛΧ)
Περίληψη (Abstract): Ο κλάδος του τουρισμού αποτελείται από επιχειρήσεις διαφορετικής φύσης οι οποίες λειτουργούν συνδυαστικά μεταξύ τους προκειμένου να δημιουργεί αυτό που συχνά ονομάζεται «τουριστικό προϊόν». Το κυρίαρχο χαρακτηριστικό του τουριστικού προϊόντος είναι εκείνο της φιλοξενίας. Η φιλοξενία αφορά ένα μεγάλο αριθμό καταλυμάτων με διαφορετικά χαρακτηριστικά μέσα στα οποία συγκαταλέγονται και τα ξενοδοχεία.
...