Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Hellenic Open University (HOU)
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Self-regulated learning and learning autonomy of undergraduate students in the preparation of written assignments in distance education. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
24-09-2022 [2022-09-24]
Μπάτσικα, Ζωή
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία διερευνά εάν οι γραπτές εργασίες (ΓΕ) που εκπονούν οι προπτυχιακοί φοιτητές του ΕΑΠ συμβάλλουν στην ανάπτυξη της αυτορρυθμιζόμενης μάθησης και της μαθησιακής αυτονομίας. Επιλέχθηκε η ποιοτική προσέγγιση, με εργαλείο της έρευνας την ημι-δομημένη συνέντευξη μέσω του εργαλείου τηλεδιάσκεψης Webex. Στην συνέντευξη συμμετείχαν 12 προπτυχιακοί φοιτητές του ΕΑΠ. Από τη θεματική ανάλυση ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Adult students' perceptions on the educator's effectiveness in hybrid learning environments: The case of the Hellenic Open University [Αγγλική]
Ημερομηνία:
23-09-2018 [2018-09-23]
Μωυσιάδου, Μαρία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας ερευνητικής εργασίας ήταν η διερεύνηση των απόψεων/εκτιμήσεων των εκπαιδευομένων σχετικά με την αποτελεσματικότητα του εκπαιδευτή ενηλίκων (Καθηγητή–Συμβούλου) σε περιβάλλοντα υβριδικής μάθησης, και δη, στο ΕΑΠ (Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο). Ο προβληματισμός αυτής δε, αφορμάται από τη διαπίστωση ότι υπάρχουν αποτελεσματικοί και μη αποτελεσματικοί εκπαιδευτές ενηλίκων, καθώς κ...