Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Greenhouse effect
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Carbon footprint of products and services: Methods - calculation tools and the impact on competitiveness [Αγγλική]
Ημερομηνία:
21-09-2021 [2021-09-21]
Καραλής, Δημοσθένης
Σχολή:
Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Βιώσιμου Σχεδιασμού
Τμήμα:
Περιβαλλοντικός Σχεδιασμός Πόλεων και Κτιρίων (ΠΣΠ)
Περίληψη (Abstract): Σύμφωνα με την επιστημονική Διακυβερνητική Επιτροπή για την Αλλαγή του Κλίματος (Intergovernmental Panel on Climate Change, IPCC) του ΟΗΕ, η μέση θερμοκρασία του πλανήτη έχει αυξηθεί 0.6 ± 0.2 °C από τα τέλη του 19ου αιώνα (2η Βιομηχανική Επανάσταση) μέχρι σήμερα και αυτό είναι κάτι που οφείλεται κατά βάση στην ανθρωπογενή δραστηριότητα των τελευταίων 50 ετών (Intergovernmental_Panel_on_Climate_Ch...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Public access to environmental information. The development of an active citizen's guide to protecting the environment. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
12-09-2020 [2020-09-12]
ΒΑΡΒΑΡΡΗΓΟΥ, ΦΙΛΑΡΕΤΗ
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Διαχείριση Αποβλήτων (ΔΙΑ)
Περίληψη (Abstract): Η αειφόρος κοινωνία είναι εκείνη που η οικονομική της ανάπτυξη σχεδιάζεται και υλοποιείται λαμβάνοντας υπόψη την προστασία του περιβάλλοντος και τη βιωσιμότητα. Η βιώσιμη κοινωνία προϋποθέτει ανάπτυξη των παραγωγικών δομών της οικονομίας παράλληλα με τη δημιουργία υποδομών για μία ευαίσθητη στάση απέναντι στο φυσικό περιβάλλον και στα οικολογικά προβλήματα. Θεωρητικά, το μακροπρόθεσμο αποτέλεσμ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Researching the teachers’ perceptions on the issue of climate change. A case study of the teachers of secondary education in the prefecture of Kilkis [Αγγλική]
Ημερομηνία:
12-09-2020 [2020-09-12]
Γκόγκου, Δήμητρα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα μελέτη αναφέρεται στις αντιλήψεις των εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του Νομού Κιλκίς για το ζήτημα της κλιματικής αλλαγής και αποτελείται από δύο μέρη. Στο πρώτο μέρος, στο θεωρητικό-εννοιολογικό πλαίσιο παρουσιάζονται αρχικά οι βασικές έννοιες για την κατανόηση του θέματος, που αφορούν την ατμόσφαιρα και τις κλιματικές αλλαγές, περιβάλλον και εκπαίδευση, την έννοια της α...