Κριτήρια αναζήτησης: Education for Sustainable Development
Βρέθηκαν 6 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 6 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Education for Sustainable Development Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Museum education and environmental awareness of school-aged children. The case of the Meteora Museum of Natural History and the Mushroom Museum [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2021 [2021-09-26] Συγγραφέας: Μπλέτσας, Αθανάσιος Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Το μουσείο στη σύγχρονη εποχή επιχειρώντας να παρακολουθήσει τις συνεχείς αλλαγές στο οικονομικό, κοινωνικό και πολιτιστικό γίγνεσθαι, μεταβάλλει συνεχώς το ρόλο του, μετατοπίζοντας το ενδιαφέρον του από τα εκθέματα στον επισκέπτη. Στο θεωρητικό μέρος της παρούσας εργασίας εξετάζεται ο τρόπος με τον οποίο το σύγχρονο μουσείο στο πλαίσιο της επικοινωνιακής του στρατηγικής αλλά και της κοινωνικής...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The dimensions of Culture in Education for Sustainable Development. The attitudes and opinions of Primary Education Teachers in Central Macedonia about the role of Culture in Education for Sustainable Development [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2021 [2021-09-25] Συγγραφέας: Μουσαφείρη, Κυριακή Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η Αειφόρος Ανάπτυξη μεριμνεί για την ευημερία όλων των ανθρώπων, βάσει της ενδογενεακής και διαγενεακής δικαιοσύνης, απαιτώντας την εξισορρόπηση της οικονομικής, περιβαλλοντικής, κοινωνικής και πολιτιστικής ανάπτυξης. Καθώς ο πολιτισμός ενσαρκώνεται σε κάθε ανθρώπινη δραστηριότητα, διαμορφώνοντας αξίες, στάσεις και πρακτικές για βιώσιμες συμπεριφορές, γίνεται σαφής η ανάγκη να ενταχθεί σε όλες τις...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Knowledge, views and attitudes of secondary school teachers in the prefecture of Kefalonia on Renewable Energy Sources and their application at the local level [Αγγλική] Ημερομηνία: 12-09-2021 [2021-09-12] Συγγραφέας: Λαζαράτος, Κωνσταντίνος Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η ενέργεια είναι ένα αγαθό άρρηκτα συνδεδεμένο με την οικονομική ανάπτυξη και την ευμάρεια μιας κοινωνίας. Στην αέναη προσπάθεια του ανθρώπου να παράγει ενέργεια για τη βελτίωση του βιοτικού του επιπέδου, η αξιοποίηση των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας αποτελεί μια αξιόπιστη λύση που συντάσσεται με τις αρχές της αειφόρου ανάπτυξης. Η εκπαίδευση και συγκεκριμένα η εκπαίδευση για το περιβάλλον και την ...
Ημερομηνία: 20-09-2020 [2020-09-20] Συγγραφέας: Μήλιος, Νεκτάριος Σχολή: Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας Τμήμα: Κατάλυση και Προστασία του Περιβάλλοντος (ΚΠΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών ‘Κατάλυση και Προστασία του Περιβάλλοντος’ του ΕΑΠ. Ο σκοπός της εργασίας είναι να διερευνηθεί ο βαθμός επίτευξης των στόχων των μαθημάτων των Φυσικών Επιστημών που διδάσκονται στις δυο πρώτες εκπαιδευτικές βαθμίδες και σχετίζονται με την υιοθέτηση από τους μαθητές των αρχών της Αειφόρου Ανάπτυξης. Οι σχ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The introduction of Sustainable Development Education into the in-school training programs of primary school teachers. The case of Evrytania prefecture [Αγγλική] Ημερομηνία: 19-09-2020 [2020-09-19] Συγγραφέας: Στάχτιαρη, Αναστασία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη συνιστά την ιδανική λύση στην αντιμετώπιση σημαντικών προκλήσεων της σύγχρονης πραγματικότητας όπως η αλόγιστη εκμετάλλευση των φυσικών πόρων και η κρίση των αξιών, προκειμένου για τη διασφάλιση της ποιότητας της ζωής των ανθρώπων. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνηθεί κατά πόσο η σχολική μονάδα μπορεί να αποτελέσει κέντρο επιμόρφωσης εκπαιδευτικών...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: From Environmental Education to Education for Sustainable Development: The Greek education policy [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΤΙΓΚΑΣ, ΙΩΑΝΝΗΣ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Ακολουθώντας τη γραμμή της εξέλιξης που διαγράφει διεθνώς η εκπαίδευση για το περιβάλλον και την αειφορία, διαπιστώνεται η διαμόρφωση μιας θεωρητικής αλλά και πραγματικής τάσης, τουλάχιστον σε μια ομάδα προηγμένων χωρών, για βαθύτερους διαδοχικούς μετασχηματισμούς των εκπαιδευτικών συστημάτων, ώστε να καταστεί η ΕΑΑ βασικός πυλώνας τους ή ακόμα και επίκεντρό τους. Ο σχεδιασμός και η εφαρμογή των α...