Βρέθηκαν 6 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Critical thinking
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Critical thinking skills in the Greek EFL context: Teachers' attitudes and practices. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
ΠΑΡΙΣΟΥ, ΣΤΡΑΤΗΓΟΥΛΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): The 21st century has been marked by radical changes that necessitate a new set of skills and competences in order for learners and future members of society to be successful and capable of facing the challenges of the new century. Critical thinking is one of those skills, known as 21st Century Skills, which is considered to be essential for surviving in the 21st century and it is vital that educat...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Critical thinking development in Higher Education: Perceptions of Hellenic Open University teachers [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
Γιαννούλη, Βαρβάρα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Η κριτική σκέψη αποτελεί ίσως την πλέον προβεβλημένη έννοια στη διεθνή ακαδημαϊκή πραγματικότητα και είναι πανθομολογούμενη η συμβολή της στη διαμόρφωση επαρκώς καταρτισμένων επιστημόνων αλλά και πολιτών ικανών να συνεισφέρουν θετικά, προάγοντας τους συλλογικούς στόχους των ταχέως μεταβαλλόμενων σύγχρονων κοινωνιών στις οποίες δραστηριοποιούνται. Στην παρούσα έρευνα επιχειρήθηκε μια όσο το δυνατόν...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The function of art as a tool to transform opinions in non-formal adult education. The case of the Photographic Department of the Municipality of Zografos. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
20-09-2020 [2020-09-20]
Κομνηνού, Φωτεινή
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Στη συγκεκριμένη διπλωματική εργασία διερευνήθηκε ο βαθμός κριτικής συνειδητοποίησης και μετασχηματισμού παγιωμένων απόψεων, που επιτυγχάνεται με τη χρήση της τέχνης, ως εκπαιδευτικού εργαλείου, σε μια ομάδα ενηλίκων εκπαιδευομένων σε φορέα μη τυπικής εκπαίδευσης. Ως κύριοι άξονες χρησιμοποιήθηκαν οι θεωρίες των P. Freire και του J. Mezirow. Καταγράφηκαν τα μειονεκτήματα και τα πλεονεκτήματα της χ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The perceptions of the Hellenic Open University Adult Education Post Graduate students on transformative learning in relation with the feedback from the written assignments in distance learning [Αγγλική]
Ημερομηνία:
23-09-2018 [2018-09-23]
Πρέβας, Γεώργιος
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Στο πλαίσιο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης οι φοιτητές αντιμετωπίζουν αρκετά προβλήματα κατά την εκπόνηση των γραπτών εργασιών που υποχρεούνται να ολοκληρώσουν επιτυχώς στο πλαίσιο του προγράμματος σπουδών τους. Η ελληνική και διεθνής βιβλιογραφία έχει αποδείξει ότι αρκετά από αυτά τα προβλήματα θα μπορούσαν να ξεπεραστούν με την παροχή ανατροφοδότησης με ποιοτικά χαρακτηριστικά. Σκοπός, λοιπόν, τη...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Integrating Google Docs in the teaching of writing to enhance process writing and motivate students in Vocational School [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-09-2018 [2018-09-22]
Σφαιροπούλου, Ζωή
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): The purpose of the present dissertation is to investigate the way that information technology can be embedded in the process of teaching the writing skill within the context of the vocational high-school. The study aims at using Computer Assisted Language Learning in ways which can motivate particularly adolescent and adult students in learning the writing skill. Thus, it explores the educational ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The utilization of art in teaching the italian language [Αγγλική]
Ημερομηνία:
09-2017 [2017-09]
Θανασάρα, Ευαγγελή
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία, η οποία πραγματοποιείται στο πλαίσιο του μεταπτυχιακού προγράμματος «Εκπαίδευση Ενηλίκων» του Ελληνικού Ανοιχτού Πανεπιστημίου, πραγματεύεται την αξιοποίηση της τέχνης στην εκπαιδευτική διαδικασία και έχει ως σκοπό την αποτίμηση από την εφαρμογή της μεθόδου «Μετασχηματίζουσα Μάθηση μέσα από την Αισθητική Εμπειρία» σε ένα τμήμα εκμάθησης της ιταλικής γλώσσας ιδιωτικού...