Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Continuous Professional Development
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Investigation of Greek EFL teachers'attitudes towards Facebook as a tool for promoting teacher professional development [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
Σακκά, Αναστασία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): The proliferation of Social Networking Sites (SNSs) interwoven with a current trend towards multi-platform spaces and social collaboration tools for learning purposes equally suggests teachers’ online networking as a means of expanding their professional development opportunities. Facebook, in particular, has evolved to become a gathering area for teachers, representing a progressively important ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
ELF Teachers' Education: A survey exploring the transformative potential of a distance learning postgraduate program in TESOL [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-09-2018 [2018-09-22]
ΣΤΥΛΙΑΝΟΥ, ΒΑΣΙΛΙΚΗ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): The present dissertation falls within the field of Teacher Education (TE) in ELT, and more specifically, within the field of Teachers’ Continuous Professional Development (CPD). Its main aim is to explore the transformative potential of the distance learning (DL) postgraduate course in TESOL, offered by the Hellenic Open University (HOU), on Greek EFL teachers coming from different teaching contex...