Βρέθηκαν 4 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Consumer Behavior
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Η Συμπεριφορά του Καταναλωτή στις Υπηρεσίες μέσα από την σκοπιά του Neuromarketing [Ελληνική]
Ημερομηνία:
10-09-2023
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΚΟΛΙΟΣ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): In today's highly competitive corporate environment, the use of neuromarketing is very necessary. It gives a better insight into the behavior of customers by digging into the subconscious responses and motives of those consumers. With this knowledge, businesses are able to better adjust their marketing tactics and messaging to better resonate with the needs of their target customers. In addition, ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
E-commerce in the Covid-19 era [Αγγλική]
Ημερομηνία:
12-09-2021 [2021-09-12]
Βάλβη, Αντωνία Ναταλία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): The purpose of this study is to explore the concept of e-commerce as well as to examine theoretically and quantitatively if the attitude of the consumers towards online shopping has differentiated regarding online purchasing, and whether this behaviour is possible to change and to what extent in case of emergency situations. Moreover, a quantitative research was carried out for the purpose of thi...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Consumers' attitude and purchase behavior toward online travel shopping through the website of TripAdvisor [Αγγλική]
Ημερομηνία:
08-09-2019 [2019-09-08]
Βλέτση, Σεβαστιάνα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): The purpose of this dissertation is to investigate the factors affecting consumers’ behavior
in terms of travel online purchases. The majority of previous relevant studies consider a
broad spectrum of travel services and products or focus specifically on services related to
airline tickets and hotel reservations. The current research attempts to fill a research gap by
focusing on the new trend...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Ο Ρόλος των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης στο Μάρκετινγκ [Αγγλική]
Ημερομηνία:
2016 [2016]
ΜΑΡΓΕΤΗ, ΜΑΡΙΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): The scope of the present dissertation is the study and analysis of Social Media as a new strategic mean for businesses as well as the role they have in their impact on consumer preferences and, hence, on their buying behavior. At first, the theory of Social Media is presented, along with the advantages that firms have with the adoption of Social Media as a marketing tool and their influence on the...