Βρέθηκαν 4 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Consumer
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Study on the Complaints Management and Monitoring system: The case of the General Secretariat for Customers and for Industry [Αγγλική]
Ημερομηνία:
20-09-2020 [2020-09-20]
Σιώμος, Στάθης
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Διαχείριση και Τεχνολογία Ποιότητας (ΔΙΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία πραγματεύεται την μελέτη και την αξιολόγηση του συστήματος διαχείρισης και παρακολούθησης των καταγγελιών της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή και Βιομηχανιών.
Ο σχεδιασμός της έρευνας περιλαμβάνει τον προσδιορισμό του ερευνητικού προβλήματος και των ερευνητικών στόχων, την αξιοποίηση συλλογής δεδομένων, την ανάλυση των στοιχείων και την εξαγωγή συμπερασμάτων. Για τη μελέτη του ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The impact of Social Media on the behavior of tourists in choosing a Greek tourist destination. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-09-2019 [2019-09-22]
Μικέ, Βασιλική
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η τουριστική βιομηχανία αποτελεί το βασικό πυλώνα ανάπτυξης αρκετών οικονομιών, συμβάλλοντας σε αρκετά μακροοικονομικά μεγέθη. Ακολουθώντας την εξέλιξη της τεχνολογίας, ο τουρισμός έχει αλλάξει εικόνα καθιερώνοντας την εφαρμογή της τεχνολογίας της πληροφορίας και της επικοινωνίας στη λειτουργία του. Σε αυτό το πλαίσιο εντάσσονται και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τα οποία χρησιμοποιούνται κατά κόρ...
Ημερομηνία:
07-2019 [2019-07]
ΝΙΤΣΑ, ΦΡΕΙΔΕΡΙΚΗ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ)
Περίληψη (Abstract): Στη σύγχρονη καταναλωτική κοινωνία η διαφήμιση διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στη
σχέση μεταξύ προιόντος και καταναλωτή. Αποτελεί το μήνυμα ανάμεσα στον πομπό και
τον δέκτη. Ένα μήνυμα που πρέπει να αποκωδικοποιηθεί και να ερμηνευθεί σωστά
προκειμένου να κατανοηθεί και να πείσει εν τέλει τον δυνητικό αγοραστή να προβεί στη
διαδικασία της αγοραστικής απόφασης. Η διαφήμιση δεν γνωστοποιεί απλώς πρ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Organized Tourism-The Legal Framework in Greece and the European Union [Αγγλική]
Ημερομηνία:
01-01-2016 [2016-01-01]
Βεντήρη, Λυδία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Στόχος της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας είναι να αναλυθεί η νομοθεσία που
έχει θεσπιστεί τα τελευταία χρόνια για τη ρύθμιση των παραμέτρων του οργανωμένου
τουρισμού, από το αρχικό στάδιο του σχεδιασμού του οργανωμένου ταξιδιού μέχρι
την άφιξη στον τουριστικό προορισμό, τη διαμονή, την περιήγηση και τέλος την
επιστροφή στον τόπο προέλευσης. Για την επίτευξη του στόχου της Διπλωματικής
διερευ...