Κριτήρια αναζήτησης: Computer-Assisted Language Learning
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Computer-Assisted Language Learning Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Ενίσχυση της διαπολιτισμικής συνείδησης στην τάξη των Αγγλικών μέσω τεχνολογικά υποστηριζόμενων παρεμβάσεων [Ελληνική] Ημερομηνία: 19-07-2025 Συγγραφέας: ΙΟΥΛΙΑ ΝΤΑΪΚΟΥ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Γλωσσική Εκπαίδευση για πρόσφυγες και μετανάστες (LRM) Περίληψη (Abstract): This study aims to explore the intercultural awareness of diverse third-grade students at a senior high school in Western Greece. The research focuses on empowering students’ levels of intercultural awareness by examining the influence that computer-assisted teaching interventions on intercultural content in the English as a Foreign Language (EFL) classroom may have on their awareness levels. Theo...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Google Documents: A useful tool to develop collaborative writing by increasing students' creativity and motivation in an EFL Context. [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΕΞΑΡΧΟΥ, ΜΑΡΙΑ ΑΘΗΝΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): In the digital world we live in, where technological tools are constantly evolving, new frameworks for learning are built. Specifically, Computer Assisted Language Learning contexts are created that replace traditional language teaching and simultaneously bear fruitful results for learners. In these contexts, students have the opportunity to develop new skills (‘new literacies’) and gradually esta...