Κριτήρια αναζήτησης: Computational Thinking
Βρέθηκαν 5 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 5 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Computational Thinking Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Enhancing students’ algorithmic thinking through Educational Robotics and visual programming tools [Αγγλική] Ημερομηνία: 24-09-2022 [2022-09-24] Συγγραφέας: Κωστακοπούλου, Νεφέλη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Σύμφωνα με τη διεθνή βιβλιογραφία, η Εκπαιδευτική Ρομποτική μπορεί να συμβάλει στην ανάπτυξη Υπολογιστικής Σκέψης των παιδιών. Η πλειονότητα των εμπειρικών ερευνών που ασχολούνται με το συγκεκριμένο πεδίο για μαθητές Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης αφορούν στην αξιοποίηση απτών ρομπότ για τους μαθητές του Νηπιαγωγείου και των πρώτων τάξεων του Δημοτικού, ενώ οι έρευνες που αφορούν στον προγραμματισμό των...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Educational Robotics using Mindstorms and Python [Αγγλική] Ημερομηνία: 17-09-2022 [2022-09-17] Συγγραφέας: Διαμαντόπουλος, Αβραάμ Σχολή: Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας Τμήμα: Μεταπτυχιακή Εξειδίκευση στα Πληροφοριακά Συστήματα (ΠΛΣ) Περίληψη (Abstract): Στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό, οι μαθητές αντιλαμβάνονται τον προγραμματισμό ως μια δύσκολη εργασία και συχνά τα εισαγωγικά μαθήματα οδηγούνται σε απογοητευτικά αποτελέσματα. Κύριοι παράγοντες που συμβάλλουν σε αυτές τις δυσκολίες, είναι η έλλειψη κατανόησης των θεμελιωδών τεχνικών της Υπολογιστικής Σκέψης και οι παραδοσιακές μέθοδοι διδασκαλίας οι οποίες αδυνατούν να προσφέρουν στους μαθητέ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Design of a teaching scenario, focused on the design and development of a mecanum-wheeled robot, using the STEM education, for students of K12 [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2021 [2021-09-26] Συγγραφέας: ΖΑΧΑΡΑΚΗΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία, αποτελεί την αφετηρία για τη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου πακέτου διδασκαλίας, βασιζόμενο στη δημιουργία μιας ρομποτικής πλατφόρμας, και σχεδιασμένο σύμφωνα με την εκπαίδευση STEM. Σκοπός της εργασίας, ήταν η κατασκευή ενός ρομπότ – οχήματος, με τροχούς mecanum, με ταυτόχρονη υλοποίηση κατάλληλων δραστηριοτήτων, που είχαν στόχο αφενός την ανάπτυξη δεξιοτήτων Υπολογι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Innovative teaching elements in the Natural Sciences and their application in the study of movements [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2021 [2021-09-26] Συγγραφέας: Καρανάσος, Ευάγγελος Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της συγκεκριμένης διπλωματικής εργασία είναι η διερεύνηση των εννοιών του STEM και της υπολογιστικής σκέψης καθώς και του τρόπου που το Arduino και οι συναφείς πλατφόρμες, οι αισθητήρες, ο εμπράγματος προγραμματισμός και τα υπολογιστικά φύλλα μπορούν να αποτελέσουν δομικά στοιχεία STEM και CT STEM δράσεων στο μάθημα της φυσικής. Στην βιβλιογραφία υπάρχουν άφθονα STEM πρότζεκτ συναφή με την ...
Ημερομηνία: 30-09-2018 [2018-09-30] Συγγραφέας: ΤΟΥΜΑΝΊΔΗΣ, ΝΙΚΟΛΑΟΣ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα Μεταπτυχιακή Διπλωματική Εργασία επιχειρείται η διερεύνηση του κατά πόσο η αξιοποίηση της μικροϋπολογιστικής πλατφόρμας Arduino στη διδακτική πράξη μπορεί να συμβάλει στην αλλαγή των ιδεών των μαθητών Γενικού Λυκείου όπως για τα φυσικά φαινόμενα, πράγμα που είναι, άλλωστε, ο στόχος της διδασκαλίας της Φυσικής. Αρχικά γίνεται μια βιβλιογραφική επισκόπηση βασικών εννοιών του αντικειμέν...