Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Activity Theory
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
“Exploring Greek EFL teachers’ and learners’ perceptions with regard to peer feedback in writing and proposing ways of incorporating it in the foreign language writing class”. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
28-09-2019 [2019-09-28]
Ανέστου, Ελένη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): Feedback is a controversial area in EFL writing instruction. Teacher-led feedback and the fear of errors often create a threatening environment for learners, which can be resolved through the use of peer feedback, a feedback option that is gaining popularity. Peer feedback can scaffold the writing process and motivate learners to produce written output, while, at the same time, the final draft is ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Ο αντίκτυπος των αλληλεπιδράσεων των χρηστών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην επίγνωση της μάρκας και στην αγοραστική πρόθεση: Η περίπτωση των μαρκών κινητών τηλεφώνων στην Ελληνική αγορά [Αγγλική]
Ημερομηνία:
06-09-2015 [2015-09-06]
ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ, ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): The research aim of this dissertation is to investigate whether marketer-consumer and consumer-to-consumer social media interactions in Social Networking Sites affect brand awareness and consequently purchasing intentions. The focus is on mobile phone brands that are active in the Greek market. To realize the aim of this research, the following two questions were posed; (a) How do marketer-consume...