Βρέθηκαν 10 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
ψηφιακό μάρκετινγκ
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
THE USE OF DIGITAL MARKETING STRATEGIES AS A TOOL FOR PROMOTING SPORTS TOURISM [Αγγλική]
Ημερομηνία:
20-07-2024
ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΤΡΑΙΚΟΥ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Αθλητισμού (ΔΑΘ)
Περίληψη (Abstract): Οι νέες τεχνολογίες έχουν παρουσιάσει δραστική ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια,
επηρεάζοντας τόσο την καθημερινότητά μας όσο και πολλούς κλάδους της
οικονομίας. Αυτό το φαινόμενο έχει επηρεάσει και τον τουριστικό κλάδο, ειδικά στον
τομέα της προώθησης, προβολής και διαφήμισης τουριστικών επιχειρήσεων και
οργανισμών, και έχει αποτελέσει σημαντικό παράγοντα για την ανάπτυξη νέων
στρατηγικών στο το...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The influence of digital marketing on cultural consumption. Case studies from Greece and Germany. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
18-5-2024
ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΤΣΑΒΔΑΡΙΔΟΥ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διακρατική έρευνα, εξετάζει την ψηφιακή επικοινωνιακή στρατηγική τεσσάρων πολιτιστικών οργανισμών σε Ελλάδα και Γερμανία και επιχειρεί να αποτυπώσει την επιρροή του ψηφιακού μάρκετινγκ συνολικά στην πολιτιστική κατανάλωση. Συγκεκριμένα, εξετάζονται δύο οργανισμοί παραστατικών τεχνών και δύο πινακοθήκες: η Εθνική Λυρική Σκηνή και η Εθνική Πινακοθήκη-Μουσείο Αλέξανδρου Σούτσου για την Ελλά...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
«Music production and the organizing of concerts before and during the pandemic.New challenges» [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
VALASI, LOUKIA
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία στοχεύει στην ανάπτυξη πρακτικών διαχείρισης πολιτιστικών εκδηλώσεων(event management) αναλύοντας τις διασταυρώσεις μεταξύ της διοργάνωσης μιας μουσικής εκδήλωσης με τις ήδη υπάρχουσες πρακτικές και παράλληλα των προκλήσεων της πανδημίας με την εφαρμογή νέων πρακτικών διαχείρισης. Σκοπός της ερευνητικής διαδικασίας είναι η αποτύπωση της χρήσης των νέων τεχνολογικών πρ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The role of digital marketing in the development of academic libraries and in the promotion of their work. The case of CITY College's "Information & Learning Commons" library. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
27-09-2020 [2020-09-27]
Παπαδοπούλου, Χρυσούλα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Το ψηφιακό μάρκετινγκ αποτελεί την πιο πρόσφατη έννοια στις προσεγγίσεις που αφορούν το μάρκετινγκ. Οι επιχειρήσεις, αλλά όλο και περισσότερο και οι πολιτιστικοί οργανισμοί, έχουν επενδύσει σημαντικά σε αυτό για τα οφέλη που επιφέρει. Σε αυτό το ανταγωνιστικό περιβάλλον, η υιοθέτηση των πρακτικών του από τις ακαδημαϊκές βιβλιοθήκες κρίνεται αναγκαία, καθώς οι τελευταίες αποτελούν δυναμικά κέντρα π...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Designing and implementing cultural marketing by greek cultural associations [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
Τσατσάκης, Εμμανουήλ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Κάθε πολιτιστικός οργανισμός δραστηριοποιείται μέσα σε ένα δυναμικό περιβάλλον το οποίο
πολύ συχνά αλλάζει. Με τον όρο περιβάλλον εννοούμε τους εξωτερικούς παράγοντες που
υπάρχουν και επιδρούν σε έναν οργανισμό. Η διοίκηση του πολιτιστικού οργανισμού είναι
υποχρεωμένη, για να συνεχίσει τη πολιτική της, να αντιδράσει αποτελεσματικά στις
επιδράσεις που προκαλούν οι εξωτερικές δυνάμεις που ασκούν...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
ELECTRONIC BANKING in GREECE. The use of e-banking, by individuals and small businesses, following the implementation of Capital Controls in 2015. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
20-09-2020 [2020-09-20]
ΓΑΝΤΖΟΥΔΗΣ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Τραπεζική Λογιστική Χρηματοοικονομική (ΤΛΧ)
Περίληψη (Abstract): Τα τελευταία χρόνια η τεχνολογία του Internet banking ή αλλιώς της ηλεκτρονικής τραπεζικής, έχει σημειώσει αξιοσημείωτη πρόοδο. Η χρήση των εργαλείων που παρέχουν οι τράπεζες, δίνουν την δυνατότητα άμεσης πραγματοποίησης συναλλαγών σε ιδιώτες και επιχειρήσεις, οι οποίοι επωφελούνται μειώνοντας τον χρόνο που απαιτείται για την διενέργεια συναλλαγών όπως και το κόστος αυτών. Οι συναλλαγές με την χρή...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Economic and non-economic practices adopted by pharmaceutical companies in Greece (domestic and multinational) in order to get through the economic austerity of the last decade [Αγγλική]
Ημερομηνία:
06-09-2020 [2020-09-06]
Σίδερης, Αριστοτέλης
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): Undoubtedly, the global financial crisis of 2008 had an impact on all economic and business activities internationally. Many companies around the world because of this difficult time have been unable to meet their obligations and have stopped their activities, due to lack of liquidity.
This dissertation will focus on the effects and consequences of the crisis on the pharmaceutical industry, the p...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Modern Transaction Methods - The role of technology, marketing and loyalty programs in shaping domestic banking competition. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
29-09-2018 [2018-09-29]
Απέργη, Μαρία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Τραπεζική (ΤΡΑ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία πραγματεύεται το πάντα επίκαιρο θέμα των σύγχρονων μεθόδων συναλλαγών. Μέσα από μια ιστορική αναδρομή στις μεθόδους πληρωμών φτάνουμε στη σημερινή πραγματικότητα. Παρουσιάζονται αναλυτικά-συγκριτικά όλα τα είδη πλαστικού χρήματος και ηλεκτρονικής τραπεζικής και αποτυπώνεται το οικονομικό τους μέγεθος στην Ελλάδα και παγκοσμίως. Αναλύονται τα αίτια της επέκτασης τους στην Ελλάδα ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
‘A thorough analysis of the prospects of digital marketing. Exploring how a digital marketing strategy could be implemented more effectively by turning the interest from the choice of information provided to consumers, to the feedback received from the consumer’ [Αγγλική]
Ημερομηνία:
02-09-2017 [2017-09-02]
ΠΟΥΛΗΜΕΝΟΥ, ΣΟΦΙΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): As defined by Dr. Philip Kotler: “Marketing is the science and art of exploring, creating, and delivering value to satisfy the needs of a target market at a profit”. (Kotlermarketing.com). Μarketing is primarily about understanding consumers’ feelings and desires. It is needless to say that this understanding will contribute to the development of more effective marketing strategies.
The aim of ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Μuseum marketing and the contribution of technology in the provision of goods and services for national galleries [Αγγλική]
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
ΓΚΟΛΦΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να εξετάσει τους τρόπους με τους οποίους η νέα τεχνολογία και το μουσειακό μάρκετινγκ - κυρίως των ψηφιακών του εργαλείων - συμβάλουν στην προσφορά και διάθεση των αγαθών και υπηρεσιών των μουσείων και ειδικότερα των εθνικών πινακοθηκών, μέσα από μια παράθεση των στοιχείων της Εθνικής Πινακοθήκης – Μουσείο Αλ. Σούτσου και της Εθνικής Πινακοθήκης του ...