Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
φιλόλογος
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The museum as a learning environment - Researching the views of secondary school philologists [Αγγλική]
Ημερομηνία:
28-09-2021 [2021-09-28]
ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΥ, ΧΡΙΣΤΙΝΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα μελέτη διαπραγματεύεται το ρόλο των μουσειακών επισκέψεων στη διδασκαλία των φιλολογικών μαθημάτων στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση σύμφωνα με τις απόψεις των φιλολόγων. Αποτελείται από δύο μέρη, το θεωρητικό και το ερευνητικό μέρος. Στο θεωρητικό μέρος γίνεται η βιβλιογραφική ανασκόπηση αναφορικά με το μουσείο και την εκπαιδευτική του διάσταση, τους τύπους των μουσείων και τις θεωρίες μάθησ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Art as a tool of critical reflection in teacher's education: Teaching approach to Secondary Education teachers by the exploitation of the methods «Transformative Learning through the Aesthetic Experience» of A. Kokkou (MMAIE) and «Recognition-Acceptance of Truth» (ΑΑΑΑ) in literary lessons. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-09-2019 [2019-09-22]
ΓΚΟΥΖΟΥΝΗ, ΣΟΦΙΑ, GKOUZOUNI, SOFIA
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα έρευνα διερευνάται η δυναμική της τέχνης υπό το πρίσμα του κριτικού στοχασμού στην Εκπαίδευση Ενηλίκων. Κεντρικός στόχος είναι να αναδειχθεί η σημασία της τέχνης ως εργαλείο κριτικής προσέγγισης της «συνάντησης» των νοητικών συνηθειών ενηλίκων με τη μεθοδευμένη ανάλυση λογοτεχνικών έργων. Με αφορμή ένα αποπροσανατολιστικό δίλημμα το έργο τέχνης γίνεται μια εναλλακτική, εύληπτη από όλο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The contribution of the mentor's mentoring to the professional identity and development of the philologist: views of philologists from the prefecture of Eastern Macedonia and Thrace [Αγγλική]
Ημερομηνία:
23-09-2018 [2018-09-23]
Αλατά, Μαρίνα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Οι εκπαιδευτικοί στη σύγχρονη εποχή καλούνται να αντιμετωπίσουν καθημερινά προκλήσεις εξαιτίας των ραγδαίων αλλαγών που συντελούνται στις κοινωνίες της γνώσης. Ειδικότερα, οι φιλόλογοι- λόγω της φύσης του επαγγέλματος και της χρόνιας αδιοριστίας στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα- εμφανίζουν την ανάγκη για στήριξη και καθοδήγηση από έμπειρους φιλολόγους εκπαιδευτικούς όταν καλούνται να υπηρετήσουν ...