Κριτήρια αναζήτησης: σχολική ιστορία
Βρέθηκαν 4 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 4 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: σχολική ιστορία Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Ημερομηνία: 23-07-2023 Συγγραφέας: ΓΕΩΡΓΙΑ ΧΡΙΣΤΑΚΟΠΟΥΛΟΥ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημόσια Ιστορία (ΔΙΣ) Περίληψη (Abstract):           Η σχολική ιστορία έχει ταυτιστεί με την απόκτηση ιστορικής γνώσης. Η σύγχρονη διδακτική της ιστορίας αποσκοπεί στην καλλιέργεια ιστορικής σκέψης και συνείδησης, καθώς και στην ανάπτυξη ιστορικών και δημοκρατικών ικανοτήτων, αλλά και στην καλλιέργεια ατομικών δεξιοτήτων, με μέσα τη διυποκειμενική και τη βιωματική προσέγγιση του παρελθόντος. Η σχολική ιστορία, μία ...
Ημερομηνία: 23-07-2022 [2022-07-23] Συγγραφέας: Κόλλιας, Χεήστος Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημόσια Ιστορία (ΔΙΣ) Περίληψη (Abstract): Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η πρόταση ενός σχολικού βιβλίου με θέμα την ελληνική ιστορία του 19ου και 20ου αιώνα μέσα από την διαπραγμάτευση δέκα επιλεγμένων δικαστικών υποθέσεων. Για να μπορέσουμε όμως να φτάσουμε στο τελικό αποτέλεσμα, που είναι στο δεύτερο μέρος της εργασίας και στο οποίο παρουσιάζεται μια συγκεκριμένη ενότητα του προτεινόμενου σχολικού βιβλίου, χρειάστηκε στο θεωρητ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The Greek Revolution of 1821 in the History Textbooks of Primary and Secondary Education during the Cold War Period, 1950-1965 [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-07-2021 [2021-07-25] Συγγραφέας: Χατζόπουλος, Πέτρος Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημόσια Ιστορία (ΔΙΣ) Περίληψη (Abstract): Αντικείμενο της παρούσας ερευνητικής εργασίας, αποτελεί η διερεύνηση του τρόπου με τον οποίο προσεγγίζεται η Επανάσταση του 1821 από τους συγγραφείς των σχολικών βιβλίων Ιστορίας της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κατά την περίοδο 1950-1965. Πρόκειται για μια «βεβαρυμμένη» κοινωνικά και ιδεολογικο-πολιτικά περίοδο, κατά την οποία η χώρα, ενταγμένη στη σφαίρα επιρροής της Δύσης, προσπα...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Analyzing students' points of view in post compulsory education when it comes with regard to the contribution of school national days of 28th of October and 25th of March in order to mold their national consciousness [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2020 [2020-09-26] Συγγραφέας: Συμεωνάκη, Στυλιανή Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Στο πλαίσιο σημαντικών κοινωνικοπολιτικών ανακατατάξεων και συνολικότερης ανόδου του εθνικισμού τα τελευταία χρόνια, στόχος της παρούσας ερευνητικής εργασίας ήταν να μελετήσει τη συμβολή μιας έκφανσης του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος, των εθνικών σχολικών γιορτών και των μαθητικών παρελάσεων, στη διαμόρφωση της εθνικής ταυτότητας και της πολιτειότητας των μαθητών. Το θεωρητικό μέρος πραγματ...