Κριτήρια αναζήτησης: σχολική βελτίωση
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: σχολική βελτίωση Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Study of Emotional Intelligence of the school-manager as a factor of progress and improvement of Secondary education school unit. A quantitative approach to teachers’ opinions. [Αγγλική] Ημερομηνία: 20-09-2020 [2020-09-20] Συγγραφέας: Παπιγκιώτη, Μαγδαληνή Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η Συναισθηματική Νοημοσύνη(ΣΝ) είναι ένας συνδυασμός δεξιοτήτων που επηρεάζουν σημαντικά τον τρόπο σκέψης, συμπεριφοράς και αλληλεπίδρασης και καθορίζουν το πόσο καλά κάποιος χειρίζεται τον εαυτό του και πόσο καλά χειρίζεται τη σχέση του με τους άλλους. Ο ρόλος της ηγεσίας στην εκπαίδευση είναι ιδιαίτερα κρίσιμος, εφόσον ο σχολικός διευθυντής πέρα από την καλή γνώση της διοικητικής επιστήμης καλεί...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Comparative study of Executive Selection systems in countries of the western world [Αγγλική] Ημερομηνία: 19-09-2020 [2020-09-19] Συγγραφέας: Σαλάτα, Βερίνα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Ο ρόλος του διευθυντή της σχολικής μονάδας είναι ένας ρόλος πολύπλευρος και καθοριστικός για την επίτευξη των εκπαιδευτικών σκοπών και την εύρυθμη λειτουργία της σχολικής μονάδας. Η παρούσα μελέτη έχει σκοπό τη συγκριτική μελέτη και κριτική ανάλυση του θεσμικού πλαισίου επιλογής Διευθυντών Σχολικών Μονάδων (ΔΣΜ) της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στα εκπαιδευτικά συστήματα της Αγγλίας, των ΗΠΑ, της Φιν...