Κριτήρια αναζήτησης: συναισθηματική εργασία
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: συναισθηματική εργασία Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The particular features of labor in 4* and 5* hotels in Cyprus. Emotional labor and the effect of emotions on employee performance [Αγγλική] Ημερομηνία: 21-09-2024 Συγγραφέας: ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΕΥΤΑΞΙΑΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Περίληψη:Σκοπός: Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η περιγραφή και ανάλυση της συναισθηματικής διάστασης των εργαζόμενων στις ξενοδοχειακές μονάδες 4 και 5 αστέρων στην Κύπρο.Μεθοδολογία: Αντιστοιχεί καταρχάς στη βιβλιογραφική ανασκόπηση πάνω στα πεδία του εργασιακού χώρου για ξενοδοχειακές μονάδες 4 και 5 αστέρων, της συναισθηματικής εργασίας και της συναισθηματικής νοημοσύνης. Αντίστοιχα σε ερε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Labor as commons. The emergence and diffusion of collaborative culture in the city [Αγγλική] Ημερομηνία: 20-03-2021 [2021-03-20] Συγγραφέας: Γατσίνος, Νικόλαος Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Κοινωνική και Αλληλέγγυα Οικονομία (ΚΑΟ) Περίληψη (Abstract): Η διπλωματική εργασία έχει ως αντικείμενο τη διερεύνηση του ρόλου της συναισθηματικής εργασίας στη δημιουργία κοινών εντός των συνεργατικών σχηματισμών και δι’ αυτής, στην ανάδυση και διάχυση της συνεργατικής κουλτούρας στο αστικό περιβάλλον. Πεδίο έρευνας είναι οι συνεργατικοί σχηματισμοί, νοούμενοι ευρέως. Το θεωρητικό πλαίσιο αποτελείται από τις προσεγγίσεις για τα κοινά και τη συναισθηματική ...
Ημερομηνία: 26-09-2020 [2020-09-26] Συγγραφέας: ΠΑΤΡΙΚΗΣ, ΙΩΑΝΝΗΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της εργασίας είναι να εξετάσει έννοιες και θεωρίες σχετικές με τη ψυχολογία του εργαζόμενου και του αντίκτυπου που έχουν οι αγχωτικές καταστάσεις που βιώνει στην ικανοποίηση που απολαμβάνει ο ίδιος από την εργασία του, όσο και το αν και κατά πόσο η ικανοποίηση αυτή μπορεί με τη σειρά της να οδηγήσει σε αύξηση της ικανοποίησης που απολαμβάνει ο πελάτης.