Κριτήρια αναζήτησης: συμμετοχικές εκπαιδευτικές τεχνικές
Βρέθηκαν 5 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 5 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: συμμετοχικές εκπαιδευτικές τεχνικές Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The utilization of participatory educational techniques in the teaching of Greek traditional dances to adults [Αγγλική] Ημερομηνία: 17-09-2022 [2022-09-17] Συγγραφέας: Χρόνης, Νικόλαος Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στο πλαίσιο ολοκλήρωσης του μεταπτυχιακού προγράμματος «Επιστήμες της Αγωγής», της σχολής Ανθρωπιστικών σπουδών του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (Ε.Α.Π). Πρόκειται για έρευνα που αφορά τις απόψεις των χοροδιδασκάλων σχετικά με την αξιοποίηση των συμμετοχικών εκπαιδευτικών τεχνικών στη διδασκαλία των Ελληνικών Παραδοσιακών Χορών (Ε.Π.Χ) στους ενήλικες. Σ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The profile of the "ideal" adult educator in distance education. Opinions of postgraduate students of EAP. [Αγγλική] Ημερομηνία: 18-09-2021 [2021-09-18] Συγγραφέας: Τσαντήλα, Αθανασία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Ο σκοπός της παρούσας εμπειρικής έρευνας είναι να διερευνηθούν οι αντιλήψεις των ενήλικων εκπαιδευόμενων σχετικά με το προφίλ του ιδανικού εκπαιδευτή ενηλίκων στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Πιο συγκεκριμένα, διερευνήθηκαν οι απόψεις μεταπτυχιακών φοιτητών του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου καθώς και απόφοιτων μεταπτυχιακών σπουδών στο ΕΑΠ σχετικά με το προφίλ του ιδανικού εκπαιδευτή ενηλίκων....
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Primary education teachers' views on the use of participatory teaching techniques in training programs [Αγγλική] Ημερομηνία: 21-09-2019 [2019-09-21] Συγγραφέας: Αθανασοπούλου, Ουρανία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Οι συμμετοχικές εκπαιδευτικές τεχνικές είναι εξ ορισμού συνδεδεμένες με την ενεργό συμμετοχή των εκπαιδευόμενων στη διαδικασία μάθησης. Υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον τόσο στην εγχώρια όσο και στη διεθνή βιβλιογραφία σχετικά με τη σπουδαιότητα και τη χρήση των συμμετοχικών εκπαιδευτικών τεχνικών. Μέσα από αυτή τη βιβλιογραφία προκύπτει η μεγάλη αποδοχή των τεχνικών αυτών που οφείλεται κατά κύριο λόγο σ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Use and effectiveness of participatory learning techniques in voluntary programs of teachers’ education. [Αγγλική] Ημερομηνία: 22-09-2018 [2018-09-22] Συγγραφέας: Τάσσος, Δημήτρης Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως θέμα τις απόψεις των δασκάλων σχετικά με τις συμμετοχικές τεχνικές σε προαιρετικά προγράμματα εκπαίδευσής τους. Διερευνάται η χρήση των τεχνικών και η αποτελεσματικότητά τους, σύμφωνα πάντα με τις απαντήσεις των εκπαιδευομένων. Η εργασία αποτελείται από δύο μέρη. Το πρώτο περιλαμβάνει το θεωρητικό πλαίσιο και περιέχει τα τέσσερα πρώτα κεφάλαια. Το δεύτερο μέ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: VIEWS OF GRADUATE STUDENTS TO THE OPEN UNIVERSITY OF GREECE, COMPARED TO THE EFFECTIVE USE OF PARTICIPATORY TEACHING TECHNIQUES WITHIN ADVISORY GROUP CONSULTATIVE MEETINGS [Αγγλική] Ημερομηνία: 16-09-2017 [2017-09-16] Συγγραφέας: Κουτσάγγελος, Νικόλαος Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο ολοκλήρωσης του μεταπτυχιακού προγράμματος «Επιστήμες της Αγωγής», της σχολής Ανθρωπιστικών σπουδών του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (Ε.Α.Π.). Πρόκειται για μια έρευνα που αφορά τις απόψεις των μεταπτυχιακών φοιτητών του Ε.Α.Π. για την αποτελεσματική εφαρμογή των βιωματικών – συμμετοχικών εκπαιδευτικών τεχνικών στα πλαίσια των Ομαδικών...