Κριτήρια αναζήτησης: στρατηγική επικοινωνίας
Βρέθηκαν 9 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 9 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: στρατηγική επικοινωνίας Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Communication policy and communication strategies of summer cinemas in Greece in the period 1990-2020 [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2021 [2021-09-26] Συγγραφέας: ΠΑΝΤΑΖΗ, ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία στοχεύει να παρουσιάσει τον θεσμό των θερινών κινηματογράφων στην Ελλάδα, την περίοδο 1990-2020, τα χαρακτηριστικά τους ως χώρων πολιτιστικής επικοινωνίας καθώς επίσης και τις πολιτιστικές πολιτικές που εφαρμόστηκαν τη συγκεκριμένη περίοδο για την κινηματογραφική αίθουσα, με επίκεντρο εκείνες τις στρατηγικές που επηρέασαν τους θερινούς κινηματογράφους. Η εργασία ξεκινά με τη θ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Management of cultural organizations, communication strategy and place branding. Fokas-Kosmetatos Foundation and George & Marie Vergottis Foundation in Kefalonia. [Αγγλική] Ημερομηνία: 08-05-2021 [2021-05-08] Συγγραφέας: Κοκκίνη, Ανδριανή Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Οι πολιτιστικοί οργανισμοί καλούνται να επαναπροσδιορίσουν τον τρόπο λειτουργίας τους και τους τρόπους υλοποίησής και επίτευξης των στόχων τους τα τελευταία χρόνια λόγω της ραγδαίας εισβολής των νέων τεχνολογιών στην καθημερινότητά μας και της συνεχώς αυξανόμενης χρήσης της τεχνολογίας και των ψηφιακών μέσων από τους πολίτες. Η διοίκηση των οργανισμών και τα στρατηγικά εργαλεία που χρησιμοποιούν τ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Communications policy, strategic communication and the exploitation of new media technologies to attract special audiences: The case study of Young People’s Stage "Mikro Ethniko" (2018-2019) of Greek National Theatre. [Αγγλική] Ημερομηνία: 19-09-2020 [2020-09-19] Συγγραφέας: Μπουλή, Παναγούλα Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η σταθερά αυξανόμενη χρήση των νέων τεχνολογικών μέσων επηρεάζει ποικιλοτρόπως τη διαχείριση των πολιτιστικών οργανισμών κυρίως όσον αφορά στην επικοινωνία και προβολή των πολιτιστικών προϊόντων και δράσεων και ως προς την ανάπτυξη του κοινού τους. Η παρούσα εργασία πραγματοποιείται με σκοπό να μελετήσει την στρατηγική επικοινωνίας που χρησιμοποιεί το Εθνικό Θέατρο ως προς την ανάπτυξη του παι...
Ημερομηνία: 19-09-2018 [2018-09-19] Συγγραφέας: ΛΑΘΟΥΡΑΚΗΣ, ΝΙΚΟΛΑΟΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η συγκεκριμένη η διπλωματική εργασία έχει ως στόχο να παρουσιάσει και να εμβαθύνει ως προς τα μέσα που χρησιμοποιεί o Δήμος Ηρακλείου Κρήτης και η Βικελαία Δημοτικής Βιβλιοθήκη ειδικότερα , για την προβολή και προώθηση της δημόσιας εικόνας , της αποστολής και των δράσεων της Βιβλιοθήκης , καθώς και για την ευαισθητοποίηση του κοινού προς την κατεύθυνση της διαρκούς κινητοποίησης του ενδιαφέροντος ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: At the crossroads of two cultures: the communication strategy of the French Institut of Greece focusing on the French-speaking Film Festival [Αγγλική] Ημερομηνία: 08-09-2018 [2018-09-08] Συγγραφέας: Πετροπούλου, Παναγιώτα Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Στο σταυροδρόμι συνάντησης του γαλλικού με τον ελληνικό πολιτισμό βρίσκεται το Γαλλικό Ινστιτούτο Ελλάδος. Αν και στη συνείδηση πολλών είναι εγγεγραμμένο ως εκπαιδευτικό ίδρυμα, η παρούσα εργασία φιλοδοξεί να φωτίσει και να αναδείξει τη λιγότερο γνωστή του πτυχή, αυτή της πολιτιστικής του δραστηριοποίησης. Η θέαση του συγκεκριμένου ιδρύματος υπό το πρίσμα του πολιτιστικού οργανισμού, η κατανόηση τ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Museums, new technologies and communication policies. The case study of Museum House of European History [Αγγλική] Ημερομηνία: 08-09-2018 [2018-09-08] Συγγραφέας: ΠΑΦΙΛΗ, ΕΛΕΝΗ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Μελετώντας την ιστορία και το ρόλο των μουσείων από την αρχαιότητα έως τη σημερινή εποχή, από την «αποθήκη αντικειμένων» στο «ολικό μουσείο» ως εργαλείο πληροφορίας, γίνεται σαφές ότι διαχρονικά τα μουσεία αντικατοπτρίζουν τις ευρύτερες κοινωνικές, ιστορικές και ιδεολογικές αλλαγές που συντελούνται στο περιβάλλον ανάπτυξής τους. Ο τρόπος όμως με τον οποίο προσπαθούν να επικοινωνήσουν το πολιτιστικ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The role of the media in the promotion of cultural organizations. The case of "Stavros Niarchos Foundation cultural center" [Αγγλική] Ημερομηνία: 09-2018 [2018-09] Συγγραφέας: Καλογεροπούλου, Αντωνία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Ο πολιτισμός αποτελεί μια από τις σημαντικότερες πτυχές της ζωής μας. Φορείς του πολιτισμού είναι οι πολιτιστικοί οργανισμοί που ασκούν πολιτιστική δραστηριότητα. Οι πολιτιστικοί οργανισμοί στοχεύουν στην προσέλκυση του κοινού και για αυτόν τον λόγο σχεδιάζουν κι εφαρμόζουν στρατηγικές επικοινωνίας, προκειμένου να επικοινωνήσουν με το κοινό και να προβληθούν. Τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης διαδραματί...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Management and strategic communication in museums: The case of the Roma Basketry Museum [Αγγλική] Ημερομηνία: 01-10-2017 [2017-10-01] Συγγραφέας: Χριστακοπούλου, Χρυσούλα Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζεται και αναλύεται η σημασία της στρατηγικής επικοινωνίας στα μουσεία. Συγκεκριμένα, μέσα από το παράδειγμα της διερεύνησης της επικοινωνιακής στρατηγικής του Μουσείου Καλαθοπλεκτικής των Ρωμά, η εργασία έχει ως σκοπό: α) να καταγράψει την αποστολή και τους στόχους του Μουσείου, τα μέσα και τις μεθόδους που χρησιμοποιεί για την ευαισθητοποίηση και συμμετοχή τ...
Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΗ, ΚΑΤΕΡΙΝΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η εξωστρέφεια των πολιτιστικών οργανισμών και το «άνοιγμά» τους στην κοινωνία είναι σήμερα αναγκαίος παράγοντας ως προς την εξασφάλιση της οικονομικής τους βιωσιμότητας. Για αυτό τον λόγο, η οργάνωση επικοινωνιακής στρατηγικής αποτελεί πλέον επιβεβλημένη απόφαση και όχι απλώς επιλογή, ώστε να μπορέσει ο οργανισμός να επιτύχει καλλιτεχνική ανάπτυξη και οικονομική βιωσιμότητα. Στο σύγχρονο δυναμικό ...