Κριτήρια αναζήτησης: σημειωτική ανάλυση
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: σημειωτική ανάλυση Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Narrative Techniques in William Kentridge’s Artwork [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-09-2023 Συγγραφέας: ΣΟΦΙΑ ΠΡΕΚΑ Σχολή: Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Βιώσιμου Σχεδιασμού Τμήμα: Γραφικές Τέχνες - Πολυμέσα (ΓΤΠ) Περίληψη (Abstract): To έργο του καλλιτέχνη William Kentridge, αποτελεί ιδανικό πεδίο μιας σημειωτικής ανάλυσης, η οποία στοχεύει να αναδείξει τα σημεία εκείνα που δημιουργούν ένα ολόκληρο σύστημα σημείων, και συνταγματικούς κώδικες, πλάθοντας έναν κόσμο, ο οποίος συγκροτείται από πολλά διαφορετικά είδη τέχνης, τα οποία με την σειρά τους παρουσιάζουν διαμεσολαβημένα και ερμηνευμένα ιδιοτρόπως τα πολιτικά και κοινωνικά...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Visual communication and Greek tourism: E.O.T.'s promotional videos in conjunction with the organization's communication strategy 2008-2018 [Αγγλική] Ημερομηνία: 28-09-2019 [2019-09-28] Συγγραφέας: Θεοδωράκου, Αυγερινή Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Λαμβάνοντας υπόψη την ιδιαιτερότητα του τουρισμού, που αποτελεί πολυσύνθετο και ευαίσθητο προϊόν στις συγκυριακές διακυμάνσεις, διερευνάται με την παρούσα μελέτη η αποτύπωση της επικοινωνιακής στρατηγικής του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού στο οπτικό μέσο του βίντεο, καθώς και η εμφάνιση σε αυτό του ευρύτερου περιβάλλοντος (κοινωνικού, οικονομικού, πολιτικού και πολιτισμικού). Επίσης εξετάζεται ο ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The Thessaloniki International Film Festival Communication Strategy: The Poster as Visual Identity and Form of Art [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-05-2018 [2018-05-26] Συγγραφέας: ΤΙΤΟΝΗ, ΦΥΛΛΙΩ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η φεστιβαλική αφίσα συνιστά βασικό επικοινωνιακό εργαλείο των πολιτιστικών οργανισμών για την προώθηση των μηνυμάτων τους, το οποίο περιλαμβάνει πολλές ιδιαιτερότητες, όχι μόνο στο πεδίο του σχεδιασμού αλλά κυρίως στο πεδίο της αποτελεσματικότητας της επικοινωνιακής πράξης. Στο πρώτο μέρος της παρούσας εργασίας επιχειρείται μία σύντομη αναφορά στο πεδίο του Οπτικού Πολιτισμού και γίνεται επισκόπησ...