Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
πρώτη γλώσσα
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Μάθηση σε σταθμούς εργασίας στο μάθημα Γερμανικών ως Ξένης Γλώσσας: Σχεδιασμός και εφαρμογή σε μία τάξη ενός δημόσιου Δημοτικού Σχολείου στο επίπεδο Α1. [Ελληνική]
Ημερομηνία:
22-07-2023
ΣΟΦΙΑ ΓΕΡΜΑΝΑΚΗ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Γερμανικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΕΡ)
Περίληψη (Abstract): Im Rahmen der modernen Fremdsprachendidaktik gibt es einen immer höheren Bedarf an alternativen Lern- und Lehrmethoden. Im Gegensatz zum traditionellen frontalen Unterricht, bei dem die Lehrkraft den Lernenden das neue Wissen direkt vermittelt, wird durch den Einsatz von alternativen Lernansätzen versucht, die Lernenden selbst ins Zentrum des Unterrichtsvorgehens zu stellen und ihre persönlichen E...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Second language learning procedure of primary education refugee students: Educators’ perspectives on the use of the first language(s) (L1) and the translanguaging pedagogies [Αγγλική]
Ημερομηνία:
16-07-2022 [2022-07-16]
Φελεκίδου, Ελένη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Γλωσσική Εκπαίδευση για πρόσφυγες και μετανάστες (LRM)
Περίληψη (Abstract): The flourishing of more and more diversified educational frameworks and the realization of a) the gradual disappearance of the mainstream classrooms due to the unprecedented influx of refugees and immigrants in the Greek territory, b) the country's shortcomings and inexperience in managing the refugee population and c) the lack of many teachers' knowledge of appropriate teaching methods and approa...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Bilingual Educational Practices and their Impact on the Linguistic Development of Bilingual Students- Teachers’ Perceptions [Αγγλική]
Ημερομηνία:
27-09-2020 [2020-09-27]
Δημητριάδου, Ανδριάνα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Στην εποχή της ύστερης μετανεωτερικότητας που διέπεται από χαρακτηριστικά όπως η πολυπολιτισμικότητα και τα αυξημένα προσφυγικά και μεταναστευτικά ρεύματα, το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα έρχεται αντιμέτωπο με την πρόκληση της διγλωσσικής εκπαίδευσης. Στην παρούσα έρευνα διερευνώνται οι αντιλήψεις εν ενεργεία εκπαιδευτικών που υπηρετούν σε δημοτικά σχολεία της νήσου Θήρας, όπου τα τελευταία χρόνι...