Βρέθηκαν 7 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
μεντορική σχέση
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Η αξιοποίηση του mentoringστην επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
MSc
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The utilization of mentoring in professional development of primary education teachers [Αγγλική]
Ημερομηνία:
17-09-2022 [2022-09-17]
Καρακατσάνη, Αριστέα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Περίληψη
Εισαγωγή:Ο θεσμός του μέντορα αποτελεί διεθνώς μια από τις πλέον διαδεδομένες στρατηγικέςεμψύχωσης, υποστήριξης, κοινωνικοποίησηςκαι καθοδήγησης των εκπαιδευτικών, που ενθαρρύνει την προσωπική και επαγγελματική τους ανάπτυξη και συνδράμει στην παροχή υψηλής ποιότητας διδακτικού και παιδαγωγικού έργου.
Σκοπός: Η διερεύνηση των στάσεων και των αντιλήψεων των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The head of the kindergarten in the role of mentor for the professional development of teachers in their first years of work. Exploring the views of kindergarten teachers [Αγγλική]
Ημερομηνία:
19-09-2020 [2020-09-19]
Μπαλάσκα, Δήμητρα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα έρευνα διερευνήθηκαν οι απόψεις των νηπιαγωγών για την αναγκαιότητα εφαρμογής του μεντορικού θεσμού στα πρώτα χρόνια εργασίας τους και αν η προϊσταμένη του νηπιαγωγείου θα μπορούσε να αναλάβει το ρόλο αυτό. Εξετάστηκαν επίσης τα χαρακτηριστικά, οι γνώσεις και οι δεξιότητες που θα πρέπει να έχει ο μέντορας ώστε να τους βοηθήσει να αναπτυχθούν επαγγελματικά, καθώς επίσης τα οφέλη που θα...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The Contribution of the Mentor Institution to the Professional Development of Teachers. Opinions of Primary Education Teachers. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-09-2019 [2019-09-22]
Κυριακάκης, Ιωάννης
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα εργασία διερευνήθηκαν οι απόψεις των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης αναφορικά με τη χρησιμότητα της εφαρμογής του Θεσμού του Μέντορα στην ελληνική εκπαίδευση, τις δεξιότητες, τον ρόλο του καθώς και τα οφέλη που μπορεί να αποκομίσει ο εκπαιδευόμενος από την εφαρμογή του θεσμού. Ως αφορμή για τη συγκεκριμένη έρευνα στάθηκε η θέσπιση του νόμου 3848/2010 σύμφωνα με τον οποίο έχει ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Τhe mentoring process as part of the training and the development of bank employees. Οpinions of bank employees working at Piraeus Bank [Αγγλική]
Ημερομηνία:
21-09-2019 [2019-09-21]
Αντωνοπούλου, Νικολίτσα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα έρευνα αναφέρεται στη διαδικασία του μέντορινγκ ως μέρος εκπαίδευσης και ανάπτυξης του προσωπικού τραπεζών, ενώ παράλληλα περιγράφονται οι απόψεις τραπεζικών υπαλλήλων που εργάζονται στην τράπεζα Πειραιώς στις πόλεις της Πάτρας και της Αθήνας.
Στοχεύει στη διερεύνηση των γνώσεων και των απόψεων τον τραπεζικών υπαλλήλων για το θεσμό του μέντορινγκ, στη διευκρίνιση των κατάλληλων προϋποθ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The concept of mentoring during the support of newcomers teachers. Beliefs and attitudes of secondary school teachers. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
23-09-2018 [2018-09-23]
Συγγενιώτη, Αικατερίνη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Έντονο και πάντα επίκαιρο είναι το ενδιαφέρον στους εκπαιδευτικούς κύκλους σχετικά με τους τρόπους υποστήριξης των νεοεισερχόμενων εκπαιδευτικών, με τον θεσμό του mentoring να προκρίνεται συχνά, σε διεθνές επίπεδο, ως μέσο πρόσφορο και αποτελεσματικό. Ωστόσο στην Ελλάδα ο θεσμός αυτός είναι ακόμη όχι μόνο ανεφάρμοστος, αλλά και σχετικά άγνωστος στους κύκλους των εκπαιδευτικών. Η παρούσα θεωρητική ...
Ημερομηνία:
23-09-2018 [2018-09-23]
Τσερέκας, Νικόλαος
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα μελέτη διερευνήθηκαν οι απόψεις των διευθυντών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης αναφορικά με το θεσμό του Μέντορα στην ελληνική εκπαίδευση και το ρόλο του διευθυντή ως μέντορα μέσα σε αυτό. Αφορμή για την πραγμάτωση της εργασίας αυτής στάθηκε η θέσπιση του ν.3848/2010, με τον οποίο εισήχθει ο θεσμός του Μέντορα στο ελληνικό σχολείο και ο οποίος δεν εφαρμόστηκε ποτέ στην πράξη, με αποτέλεσμα τ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Mentorship of Special Education Teachers: Secondary School Special Education Teachers' views on mentoring. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-09-2018 [2018-09-22]
Περιστέρη, Μαρία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα έρευνα έχει ως θέμα τη διερεύνηση των απόψεων εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, της Δευτεροβάθμιας Δημόσιας Εκπαίδευσης του Νομού Ηρακλείου, σχετικά με το θεσμό του μέντορα. Οι δυσκολίες που έχουν να αντιμετωπίσουν οι εκπαιδευτικοί Δευτεροβάθμιας Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης είναι πολλές, όπως φαίνεται και από τα αποτελέσματα της έρευνας: ετερόκλητες και πολυπληθείς τάξεις,...