Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
μαθητές δημοτικού
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Integrating Digital Storytelling into the Teaching and Learning of Reading and Writing of Sixth Grade EFL Learners. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
Βαβούρη, Βασιλική
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): Prompted by studies on the favourable outcomes from the integration of digital storytelling in the EFL class (Karasoula, 2019; Malliakou, 2014; Papadopoulou & Vlachos, 2014; Rassouli, 2014; Tsoutsoura, 2015), an action research, carried out over a 6-month period, with 26 learners from two classes of the 6th grade in a state primary school in Karditsa, Greece, investigated whether the “telling of s...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The use of fairytales as an instructional tool with a view to enhancing the pronunciation and speaking competence of English in the 3rd grade of Elementary School [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
Μητσάνη, Μαρία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): The current dissertation discusses the opportunities fairytales offer to learners in connection to the teaching of the skill of speaking for young learners and, in particular, their pronunciation and competence in speaking. The principal aim of this study is to explore the way speaking skills are affected within the framework of fairytales in the 3rd grade of a primary school on the island of Kaly...