Κριτήρια αναζήτησης: μάρκετινγκ τουριστικών προορισμών
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: μάρκετινγκ τουριστικών προορισμών Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Tourism development and regional growth. The case of the Regional Unit of Kastoria [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2021 [2021-09-26] Συγγραφέας: Γαλμπάδη, Μήνα Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Ο τουρισμός είναι μια δραστηριότητα με εκφάνσεις πολιτικές, πολιτισμικές κοινωνικές και οικονομικές, πραγματοποιείται σε παγκόσμιο επίπεδο, αφορά όλα τα κοινωνικά στρώματα και ως κλάδος της οικονομίας, αποτελεί μία από τις σημαντικότερες βιομηχανίες τόσο διεθνώς, όσο και στην Ελλάδα. Για την ελληνική οικονομία ειδικότερα ο τουριστικός τομέας έχει εξελιχθεί σε βασικό πυλώνα οικονομικής και τοπ...
Ημερομηνία: 17-05-2020 [2020-05-17] Συγγραφέας: Τσίχλη, Μαρία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Εισαγωγή:Ο τουριστικός κλάδος αναπτύσσεται με ραγδαίους ρυθμούς σε παγκόσμια κλίμακα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να αυξάνεται ο ανταγωνισμός ανάμεσα στους τουριστικούς προορισμούς. Η ανάπτυξη του τουρισμού οφείλεται τόσο στην εξέλιξη και αύξηση της προσφοράς, δηλαδή στη δημιουργία νέων προορισμών, στην ανάπτυξη της τεχνολογίας, όσο και στην παγκόσμια οικονομική κρίση, που συνέβαλε στην αναζήτηση νέων...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Press trips as a means of promoting tourist destinations - Thessaloniki as a case study [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-09-2018 [2018-09-30] Συγγραφέας: Κουζούφη, Μαρία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Μέσα σε ένα περιβάλλον έντονου ανταγωνισμού μεταξύ τουριστικών προορισμών, οι στρατηγικές μάρκετινγκ που αφορούν την προβολή και προώθηση είναι αναγκαίες για την προσέλκυση δυνητικών τουριστών. Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι να διερευνηθεί η επίδραση των ταξιδιών εξοικείωσης για δημοσιογράφους (press trips) ως μέσο για την προώθηση τουριστικών προορισμών και συγκεκριμένα της πόλης της Θεσσαλονί...