Κριτήρια αναζήτησης: καταναλωτής
Βρέθηκαν 6 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 6 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: καταναλωτής Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Η διήγηση ιστοριών ως εργαλείο μάρκετινγκ στον τουρισμό. Το παράδειγμα της Ελλάδας [Ελληνική] Ημερομηνία: 17-05-2025 Συγγραφέας: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΝΤΙΩΤΟΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): The attitude towards preparing and buying a travel is far different from getting a pair of shoes or a t-shirt. It involves more money and time, and especially more imagination. Traveling is vital to shape the tourists’ stories and plays a significant role in the creation of their identities. Theoretically, touristic communication consists of an organization that formulates a message, and an audien...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Protection of tourists, as consumers, in the European Union in the event of an unexpected change in their travel conditions [Αγγλική] Ημερομηνία: 19-09-2021 [2021-09-19] Συγγραφέας: Μαυρόπουλος, Όμηρος-Γεώργιος Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Δίκαιο της Οικονομίας και των Επιχειρήσεων (ΔΟΕ) Περίληψη (Abstract): Η πανδημία του ιού Covid-19 η οποία προσφάτως έπληξε το σύνολο του πλανήτη, επέφερε σημαντικές αλλαγές σε πληθώρα τομέων του δημόσιου και του ιδιωτικού βίου, προκαλώντας εκατομμύρια θανάτους και καταστροφικές συνέπειες για την οικονομία. Ένας εκ των τομέων ο οποίος επλήγη σε υπέρμετρο βαθμό είναι ο τομέας του τουρισμού καθώς η επέλευση της πανδημίας είχε ως συνέπεια την ακύρωση σημαντικού αριθμού ...
Ημερομηνία: 15-05-2021 [2021-05-15] Συγγραφέας: ΣΓΟΥΡΑΚΗ, ΚΑΛΛΙΟΠΗ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Η τουριστική δραστηριότητα, ως ένας από τους βασικούς πυλώνες της παγκόσμιας οικονομίας, επηρεάζει ποικιλοτρόπως πολλές πτυχές της ζωής ενός τόπου. Παρά την ανάδειξη της ΕΕ, αλλά και της Ελλάδας συγκεκριμένα, σε δημοφιλέστατους τουριστικούς προορισμούς, η νομοθετική προσέγγιση του τουρισμού σε εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο είναι μάλλον ατελής, καθώς παρουσιάζεται συχνά έλλειψη νομοθετικού πλαισίου,...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Packaging in the digital era: Technologies and Applications [Αγγλική] Ημερομηνία: 27-09-2020 [2020-09-27] Συγγραφέας: ΚΑΣΤΡΙΝΑΚΗΣ, ΝΙΚΟΛΑΟΣ Σχολή: Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Βιώσιμου Σχεδιασμού Τμήμα: Γραφικές Τέχνες - Πολυμέσα (ΓΤΠ) Περίληψη (Abstract): Η συσκευασία στην ψηφιακή εποχή ενσωματώνει ψηφιακά χαρακτηριστικά, τα οποία δύναται να επιτύχουν την αλληλεπίδρασή της με τους καταναλωτές. Οι βασικές τεχνολογίες που προσδίδουν στη σύγχρονη συσκευασία ψηφιακά/διαδραστικά χαρακτηριστικά είναι η τεχνολογία ραδιοσυχνικής αναγνώρισης (Radio-Frequency Identification, RFID), η τεχνολογία επικοινωνίας κοντινού πεδίου (Near Field Communication, NFC), ο ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Investigating the prosperities of quality marks in the agrifood value chain [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-09-2017 [2017-09-30] Συγγραφέας: ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΑΣΙΛΙΚΗ Σχολή: Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας Τμήμα: Διαχείριση και Τεχνολογία Ποιότητας (ΔΙΠ) Περίληψη (Abstract): Η ποιότητα και η διασφάλισή της αποτελούν τα τελευταία χρόνια πρωταρχικό στόχο στην αγορά προϊόντων και υπηρεσιών από τους καταναλωτές. Ειδικότερα, στον τομέα των τροφίμων και των αγροτικών προϊόντων, η ευαισθησία στις βλάβες που μπορεί να προκληθούν στην υγεία των καταναλωτών από την κατανάλωση ακατάλληλων ή και επικίνδυνων τροφίμων είναι προφανής. Οι έννοιες της ποιότητας και της ασφάλειας των τ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Consumers' attitudes towards food labeling. [Αγγλική] Ημερομηνία: 02-09-2017 [2017-09-02] Συγγραφέας: Γελαγώτου, Ελένη Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): Introduction: A nutrition label provides information on the back and / or the front of the package about the nutrient content of a food. Nutrition labeling is an integral part of the food market, as it is a good way for consumers to distinguish healthy from unhealthy foods. Purpose: The present study investigates the awareness, understanding and perceptions of consumers regarding the usefulness a...