Κριτήρια αναζήτησης: θεατρική γραφή
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: θεατρική γραφή Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: From poetry to theater. Teaching theatrical writing in Secondary Education using poetry as stimulus [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-02-2022 [2022-02-26] Συγγραφέας: Δεμένεγα, Σταυρούλα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ) Περίληψη (Abstract): Αντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι η διδασκαλία της θεατρικής γραφής στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση με αφόρμηση την ποίηση. Στο πρώτο μέρος επιχειρείται η διερεύνηση του συσχετισμού ανάμεσα στον ποιητικό και το θεατρικό λόγο. Αρχικά επιχειρείται μία σύντομη ιστορική αναδρομή και εξετάζονται οι συγκλίσεις και οι αποκλίσεις των δύο ειδών προκειμένου να τεκμηριωθεί η δυνατότητα του μεταξύ τους δι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The theater for children΄s audience. Examples of capturing Greek reality and theatrical message through social, historical and cultural pointers in playwriting [Αγγλική] Ημερομηνία: 19-02-2022 [2022-02-19] Συγγραφέας: Παριάρου, Αγγελική Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία εστιάζει στο θέατρο για παιδικό κοινό και ειδικότερα στον τρόπο με τον οποίο η θεατρική γραφή προβάλλει το εκάστοτε θεατρικό μήνυμα, αποτυπώνοντας εκ παραλλήλου την ελληνική πραγματικότητα μέσα από κοινωνικούς, ιστορικούς και πολιτισμικούς ενδείκτες. Κύριες παράμετροι προσέγγισης της διαδικασίας αυτής είναι ο παιδαγωγικός ρόλος θεατρικών έργων για παιδιά, η λειτουργία...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Dramatic writing as a creative educational activity: the documentary theatre [Αγγλική] Ημερομηνία: 14-03-2020 [2020-03-14] Συγγραφέας: Ματζώρου, Τριανταφυλλιά Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία επιχειρεί να προσεγγίσει τη δυνατότητα αξιοποίησης της θεατρικής γραφής ως δημιουργικής δραστηριότητας στην εκπαίδευση. Ειδικότερα, εξετάζεται η περίπτωση του θεάτρου της τεκμηρίωσης ή ντοκουμέντου. Το είδος αυτό παρουσιάζεται καθώς εξελίσσεται ιστορικά, θέτοντας πάντα ως κύριο στόχο τον προβληματισμό, την ενημέρωση, την αποκάλυψη της αλήθειας ή την αμφισβήτηση της εκάστοτε κυρί...