Κριτήρια αναζήτησης: ετεροαξιολόγηση
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: ετεροαξιολόγηση Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Ημερομηνία: 09-03-2025 Συγγραφέας: ΜΑΡΙΑ ΚΩΤΣΗ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνηθούν οι στάσεις των κατοίκων της Κω απέναντι στην Κωακή διάλεκτο και τα ιδιώματά της, καθώς και οι στάσεις όσων έχουν καταγωγή από την υπόλοιπη Ελλάδα απέναντι στην Κωακή διάλεκτο. Οι γλωσσικές στάσεις αναφέρονται σε υποκειμενικές απόψεις, πεποιθήσεις και αντιλήψεις για τα γλωσσικά συστήματα και τους ομιλητές. Θετικές ή αρνητικές στάσεις επιδρούν στη δ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Investigation of the linguistic attitudes towards the dialect of Ioannina: Self-assessment and Hetero-assessment of dialect speakers [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-2-2024 Συγγραφέας: ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ-ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΚΑΣΙΟΥΜΗ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ) Περίληψη (Abstract): Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση των γλωσσικών στάσεων διαλεκτόφωνων ομιλητών απέναντι στο γλωσσικό ιδίωμα των Ιωαννίνων. Η γεωγραφική ποικιλότητα είναι ένα χαρακτηριστικό γνώρισμα της γλώσσας, το οποίο οδηγεί στη διαφορετική χρήση γλωσσικών ποικιλιών ανάλογα με το εκάστοτε περικείμενο. Η συνειδητή ή μη εναλλαγή γλωσσικών κωδίκων επηρεάζεται και από τις γλωσσικές σ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Implementing Peer and Self Assessment for the Development of Young EFL Learners' Writing Competence [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2020 [2020-09-26] Συγγραφέας: Καλδάνη, Παρασκευή Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): The aim of the present research has been two-fold. First, it sought to investigate the degree to which peer and self-assessment can improve young learners’ L2 writing competence. In addition, it aimed at exploring learners’ perceptions towards alternative methods of assessment. The quasi-experimental study was utilized in the context of a public elementary school focusing on two intact classes of ...