Κριτήρια αναζήτησης: εκτεταμένη ανάγνωση
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: εκτεταμένη ανάγνωση Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Beyond Homework: The Creation of the ABSORB Application and Its Role in Second/Foreign Language Acquisition [Αγγλική] Ημερομηνία: 19-07-2025 Συγγραφέας: ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ-ΠΡΟΚΟΠΙΑ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΥ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Ψηφιακές Ανθρωπιστικές Επιστήμες: μέθοδοι, εργαλεία, πρακτικές (ΨΑΕ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία παρουσιάζει την εφαρμογή ABSORB (Απόκτηση Πέρααπό Πλαίσια Περιορισμένης Συμπεριφοράς) και τη θεωρητική της θεμελίωση. Πρόκειται για μία εναλλακτική ψηφιακή εφαρμογή για τη γλωσσική εκπαίδευση δεύτερης/ξένης γλώσσας, η οποία σχεδιάστηκε ώστε να υποστηρίξει την επίλυση κοινών εκπαιδευτικών εμποδίων, όπως την έλλειψη παρακίνησης ή αυτόνομης ενασχόλησης με τη γλώσσα στόχο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Mapping the “book culture” landscape in Greek state secondary education: EFL teachers’ cognitions about Extensive Reading [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2021 [2021-09-25] Συγγραφέας: Γιαννολοπούλου, Ζωή Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): The reading phenomenon is situated at the heart of both school-related and lifelong book cultures. The present survey aims at providing a literature-informed imprint of EFL teachers’ cognitions about L2 reading in Greek state secondary education, with a special reference to Extensive Reading practices, benefits and constraints. Though quantitative at its core, it is structured on a combinatory ins...