Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
ειδικές μαθησιακές δυσκολίες και Specific Learning Disabilities
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
"Πρακτικές, προκλήσεις και προτάσεις αξιολογητών/τριών στα Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης και Συμβουλευτικής σχετικά με τους τρόπους με τους οποίους αξιολογούν δίγλωσσους μαθητές/τριες για Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες" [Ελληνική]
Ημερομηνία:
19-07-2024
ΜΑΡΙΑ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΤΣΟΠΕΛΑ ΤΣΟΥΦΗ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Γλωσσική Εκπαίδευση για πρόσφυγες και μετανάστες (LRM)
Περίληψη (Abstract): Several studies have examined the disproportionate representation of bilingualchildren with migrant background among students with Specific Learning Difficulties.The basic aim of this research was to explore the evaluation practices, challenges andsuggestions of assessors in Centers of Interdisciplinary Evaluation and Counselling inGreece. Towards that end, 8 assessors from different scientific fi...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Research into the effect of parenting style on the psychosocial adaption of pupils with Specific Learning Disabilities aged 10-12 [Αγγλική]
Ημερομηνία:
21-09-2019 [2019-09-21]
Τζουράκη, Σαΐα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η ψυχοκοινωνική προσαρμογή των μαθητών με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες (ΕΜΔ) επηρεάζεται σημαντικά από τον γονεϊκό τύπο διαπαιδαγώγησης, καθώς οι γονείς ανάλογα με τον τύπο διαπαιδαγώγησης που υιοθετούν, αποδυναμώνουν ή ενδυναμώνουν τις κονωνικο-συναισθηματικές δεξιότητες των εν λόγω μαθητών. Συνεπώς σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να διερευνηθεί η επίδραση του γονεϊκού τύπου διαπαιδαγώγησης στην...