Κριτήρια αναζήτησης: διδασκαλία της γλώσσας με βάση το περιεχόμενο
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: διδασκαλία της γλώσσας με βάση το περιεχόμενο Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Development of academic language proficiency in students of High School, in the context of aquisition of Greek language as a second [Αγγλική] Ημερομηνία: 05-09-2020 [2020-09-05] Συγγραφέας: Δημητριάδου, Πολύμνια Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ) Περίληψη (Abstract): Στη παρούσα εργασία αντικείμενο μελέτης αποτέλεσε ένα πλαίσιο διδασκαλίας της ελληνικής γλώσσας ως δεύτερης μέσα από τη θεωρητική ανάλυση του φαινομένου της διγλωσσίας στην ελληνική σχολική πραγματικότητα με έμφαση στην ανάπτυξη της ακαδημαϊκής γλωσσικής ικανότητας των δίγλωσσων μαθητών. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τη προσέγγιση της Διδασκαλίας της Γλώσσας με Βάση το Περιεχόμενο διατυπώνονται δυο επι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Acquiring and teaching academic vocabulary to bilingual high school students [Αγγλική] Ημερομηνία: 15-02-2020 [2020-02-15] Συγγραφέας: Λυκάκη, Ελένη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ) Περίληψη (Abstract): Οι ευρύτερες κοινωνικο-πολιτικές εξελίξεις στην Ελλάδα και τον διεθνή χώρο έχουν διαμορφώσει το σύγχρονο πλαίσιο συνύπαρξης δίγλωσσων μαθητών με γηγενείς μονόγλωσσους συμμαθητές τους σε μικτές τάξεις της ελληνικής δημόσιας εκπαίδευσης όλων των βαθμίδων. Η διδασκαλία και κατάκτηση της ακαδημαϊκής μορφής της γλώσσας από τους δίγλωσσους αυτούς μαθητές αποτελεί βασικό παράγοντα ανάπτυξης ενός υψηλού γ...