Κριτήρια αναζήτησης: διδακτικές μέθοδοι
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: διδακτικές μέθοδοι Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: First grade students' attitudes towards science cources [Αγγλική] Ημερομηνία: 28-9-2024 Συγγραφέας: ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΜΕΪΜΑΡΗΣ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία διερευνά τις στάσεις μαθητών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για τα μαθήματα φυσικών επιστημών και τους παράγοντες που τις επηρεάζουν. Η έρευνα που παρουσιάζεται πραγματοποιήθηκε με τη χρήση ερωτηματολογίου και με τη διενέργεια συνεντεύξεων. Το ερωτηματολόγιο που χρησιμοποιήθηκε είναι αυτό που κατασκευάστηκε από τους Kind, Jones και Barmby και είναι αυτό που είχε αναπτυχθεί για τις ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Teaching practices of newly appointed and substitute secondary education teachers of ways of managing ethnocultural diversity in the modern multicultural classes of island regions and exploring their educational needs: A quantitative study. [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2020 [2020-09-26] Συγγραφέας: Γιουβρή, Ελευθερία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Τις τελευταίες δεκαετίες η Ελλάδα μετατράπηκε σε χώρα υποδοχής μεταναστών, γεγονός που μετέβαλε τη σύνθεση του μαθητικού πληθυσμού δημιουργώντας πρωτόγνωρες εκπαιδευτικές ανάγκες. Για το λόγο αυτό η παρούσα έρευνα έθεσε ως στόχο της να διαπιστώσει αν και κατά πόσο οι αναπληρωτές και νεοδιόριστοι καθηγητές της νησιωτικής Ελλάδας, περιοχής με υψηλό ποσοστό μαθητών μεταναστευτικού υποβάθρου, μετέρχον...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Experiences and beliefs of teachers concerning class diversity : The case of Attica elementary teachers [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΓΕΩΡΓΑΛΑ, ΑΝΤΡΕΑ-ΕΙΡΗΝΗ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η Ελλάδα τις τρεις τελευταίες δεκαετίες έχει μετατραπεί από χώρα εξαγωγής μεταναστών σε χώρα υποδοχής μεταναστών. Η μετανάστευση προς την Ελλάδα χαρακτηρίζεται από πολλούς ερευνητές ανοργάνωτη και άναρχη. Αυτό δημιούργησε πρωτόγνωρες εκπαιδευτικές ανάγκες, οι οποίες επιχειρήθηκε να καλυφθούν με τον χαρακτήρα του επείγοντος. Σήμερα, σχεδόν τρεις δεκαετίες μετά και μετά από αρκετές έρευνες σχετικά μ...