Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
διαχείριση της τάξης
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Using ClassDojo for Self-Regulation of Behavior and Motivation [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
Καράμπελα, Αθηνά
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): This study investigated the effects of the ClassDojo Web 2.0 tool as a behavior tracking application in the Greek EFL teaching classroom. Specifically, it aimed to verify the findings of previous research showing that ClassDojo can reduce negative disruptive behaviors and increase the positive behaviors which facilitate classroom management, through the application of the token economy system. Mor...
Η διαχείριση της τάξης και η αυτοαποτελεσματικότητα των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
MSc
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Classroom management and secondary education teachers' self efficacy [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-09-2019 [2019-09-22]
Τομπά, Παναγιώτα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα έρευνα εξετάζει τη σχέση της διαχείρισης της τάξης και της αυτοαποτελεσματικότητας των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Επιπλέον, διερευνά το επίπεδο αυτοαποτελεσματικότητας των εκπαιδευτικών και την πιθανή σχέση αυτού και των προσεγγίσεων διαχείρισης της τάξης καθώς και τις πιθανές σχέσεις των δύο αυτών μεταβλητών με τα δημογραφικά χαρακτηριστικά των εκπαιδευτικών της έρευνας. ...