Κριτήρια αναζήτησης: διαχείριση σχολικής τάξης
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: διαχείριση σχολικής τάξης Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Investigating EFL Teachers’ Perspectives and Beliefs towards Classroom Management in State Primary Schools. [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2021 [2021-09-25] Συγγραφέας: Oikonomou, Athanasia Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): This study investigated English teachers’ perceptions, practices and beliefs regarding classroom management in Greek State Schools. The aim of the dissertation was intended to shed light on specific aspects of classroom management that determine the quality of the learning process. Additionally, discipline strategies and techniques were analysed in an attempt to explore the effectiveness o...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The educational training requirements of teachers in managing behavioral issues. An empirical study in private primary schools. [Αγγλική] Ημερομηνία: 12-09-2020 [2020-09-12] Συγγραφέας: Καραγιάννη, Φωτεινή Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Οι εκπαιδευτικοί στην καθημερινή σχολική πραγματικότητα αντιμετωπίζουν προβλήματα συμπεριφοράς των μαθητών διαφορετικής μορφής και έντασης. Η διαχείριση της σχολικής τάξης αποτελεί καίριο ζήτημα που τους απασχολεί και τους προκαλεί ανησυχία. Βασικός σκο-πός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση των επιμορφωτικών αναγκών των εκπαιδευτι-κών της ιδιωτικής Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης του Ν. Αττικής σε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Classroom management from the learner's perspective [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΤΣΙΜΙΚΛΗ, ΒΑΣΙΛΙΚΗ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): Classroom management has always been one of the main concerns of teachers of various grades and subjects since there is evidence that a well-organized classroom environment promotes a safe and supportive classroom, conducive to learning and student success, contributes to the elimination of misbehavior and ensures the development of positive relationships between teachers and learners through effe...