Κριτήρια αναζήτησης: διαδικτυακή εκμάθηση
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: διαδικτυακή εκμάθηση Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Exploring young EFL learners' effective listening performance through alternative online teaching modes. [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2021 [2021-09-25] Συγγραφέας: BAILI, LAMPRINI Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): The present study aims to investigate the ability of EFL learners aged 10-12 years, A2 level, react to online environments in regards to their listening skills. The investigation for the research was carried by employing a mixed-methods approach, which includes the use of learners’ questionnaires, teachers’ interviews, and students’ listening lessons. It was shown that the limitations produced by ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Using Web 2.0 tools to support collaboration and critical thinking in second language learners [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-07-2020 [2020-07-26] Συγγραφέας: Wyczesany, Aleksandra Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Γλωσσική Εκπαίδευση για πρόσφυγες και μετανάστες (LRM) Περίληψη (Abstract): The scope of the dissertation encompasses the investigation of Web 2.0 tools that support collaboration and critical thinking in language learning and in terms of their functionality. The aim of the dissertation is: a) to evaluate the sample of sixteen Web-based technologies in terms of supporting collaborative and critical thinking skills based on the established set of criteria adapted from th...