Κριτήρια αναζήτησης: αυτεπάρκεια
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: αυτεπάρκεια Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Health education through informative actions and guidance with regards to alcohol consumption aimed at adolescents: The impact of social media and the significance of the self – efficacy theory [Αγγλική] Ημερομηνία: 22-09-2019 [2019-09-22] Συγγραφέας: ΣΙΓΚΑ, ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Μονάδων Υγείας (ΔΜΥ) Περίληψη (Abstract): Εισαγωγή: Η υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ μεταξύ των ατόμων εφηβικής ηλικίας αποτελεί ένα πολύ σοβαρό πρόβλημα δημόσιας υγείας παγκοσμίως εξαιτίας του υψηλού επιπολασμού της και των σοβαρών επιπτώσεων που έχει η συμπεριφορά αυτήν τόσο στην υγεία όσο και στη μετέπειτα ζωή του ατόμου. Για την αντιμετώπιση της ευρείας κατανάλωσης αλκοόλ στην εφηβική ηλικία, σημαντικό ρόλο διαδραματίζουν τα προγράμματα...
Ημερομηνία: 22-09-2018 [2018-09-22] Συγγραφέας: Αλεξόπουλος, Ανδρέας Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Ο εκπαιδευτικός έχει έναν από τους σημαντικότερους ρόλους στην υλοποίηση του σκοπού μιας σχολικής μονάδας. Οι γνωστικές, συναισθηματικές και ψυχοκινητικές δεξιότητες των μαθητών αναπτύσσονται με τη συμβολή του εκπαιδευτικού, ο οποίος βρίσκεται σε άμεση επαφή μαζί τους. Οι απαιτήσεις και η πίεση που αισθάνεται ο εκπαιδευτικός μπορεί να τον οδηγήσουν στην επαγγελματική εξουθένωσή, η οποία μπορεί να ...
Ημερομηνία: 23-09-2017 [2017-09-23] Συγγραφέας: Paraskevopoulou, Amalia Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): There is unanimous agreement among scholars regarding the cardinal role of feedback in distance learning, as students may be geographically far removed from tutors, and, thus, limited contact opportunities necessitate a sharp focus on efficient feedback provision (Hattie & Timperley, 2007, Chokwe, 2015). This dissertation attempts to show how supportive feedback on written assignments affects dist...