Κριτήρια αναζήτησης: αποτελεσματικότητα σχολικής μονάδας
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: αποτελεσματικότητα σχολικής μονάδας Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: « The school climate as a factor that shapes the effectiveness of the school Unit. The role of the Principal in the forming of the school climate: the views of the Primary school teachers. » [Αγγλική] Ημερομηνία: 20-09-2020 [2020-09-20] Συγγραφέας: Μπαρμπάκου, Ασημώ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η σημαντική συμβολή του σχολικού κλίματος στην αποτελεσματική λειτουργία της σχολικής μονάδας, καταδεικνύεται από το διαρκές και επίμονο ενδιαφέρον των μελετητών για τη διερεύνησή του ως παράγοντα που επιδρά στη βελτίωση της απόδοσής της. Το παρόν ερευνητικό εγχείρημα, διερεύνησε τις απόψεις των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για το σχολικό κλίμα ως παράγοντα αποτελεσματικότητας και τον ρό...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The communication climate in educational organizations and their impact on their effectiveness. The case of East Attica Primary School Units. [Αγγλική] Ημερομηνία: 21-09-2019 [2019-09-21] Συγγραφέας: Σελίμη, Παναγιώτα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η επικοινωνία αποτελεί συστατικό στοιχείο κάθε εκπαιδευτικού οργανισμού και επιδρά καθοριστικά στην επίτευξη των στόχων του, αφού η διδακτική πράξη αλλά και η φύση των εργασιών του υλοποιούνται, κατά κύριο λόγο, μέσω αυτής. Στην παρούσα ερευνητική προσπάθεια δίνεται έμφαση στην επικοινωνία που αναπτύσσεται στο Σύλλογο Διδασκόντων, καθώς η ιδιαίτερη ταυτότητα κάθε εκπαιδευτικού οργανισμού, αλλά και...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Teachers' self-efficacy and the role of transformational school leadership in greek education. An empirical study on secondary education teachers. [Αγγλική] Ημερομηνία: 21-09-2019 [2019-09-21] Συγγραφέας: Χαραλαμπάκη, Χριστίνα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Τις τελευταίες δεκαετίες, η αυτό-αποτελεσματικότητα θεωρείται παράγοντας-κλειδί για την επιτυχημένη διδασκαλία. Οι επαιδευτικοί με υψηλή αυτό-αποτελεσματικότητα επιδεικνύουν μεγαλύτερη ευελιξία και επιμονή στο έργο τους και είναι ανοικτοί στην υιοθέτηση νέων διδακτικών πρακτικών. Η μετασχηματιστική ηγεσία έχει συνδεθεί άμεσα με την αποτελεσματικότερη λειτουργία του εκπαιδευτικού οργανισμού και έμμ...