Βρέθηκαν 4 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
αγγλική γλώσσα
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Coaching in Adult Education: The art of turning total strangers to high performance teams [Αγγλική]
Ημερομηνία:
23-09-2023
ΣΟΦΙΑ ΠΑΠΑΚΑΛΟΥΣΗ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Η έρευνα αυτή διεξήχθη στο πλαίσιο του προγράμματος «Εκπαίδευση Ενηλίκων», που υλοποιείται από το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο και επιχείρησε να διερευνήσει αν οι τεχνικές της προπονητικής τοποθετημένες μέσα σε ένα πρόγραμμα Αγγλικής γλώσσας για ενήλικους/ες εκπαιδευόμενους/ες βελτιώνουν την απόδοσή τους στην εκμάθηση της γλώσσας. Στην εκπαίδευση, η καλή συνεργασία ανάμεσα στα μέλη της εκπαιδευόμ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The usefulness of Games-Based Learning and Gamification in the development of EFL learners’ speaking skill in Primary Education [Αγγλική]
Ημερομηνία:
24-09-2022 [2022-09-24]
ΜΠΕΛΕΧΑ, ΟΛΥΜΠΙΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): The use of modern technology has radically transformed the educational process. Modern technologies are being used to a significant extent in education in order to improve the teaching of English language. More specifically, technology is the base upon which the gamification process is structured in order to improve the context of teaching English, especially to young learners.
The present qualit...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Views of preschool teachers on the pilot program for the introduction of English as a foreign language in the Greek public kindergarten [Αγγλική]
Ημερομηνία:
19-09-2021 [2021-09-19]
ΖΕΡΒΑ, ΕΛΕΝΗ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία διερευνά τις απόψεις των εκπαιδευτικών προσχολικής εκπαίδευσης που συμμετείχαν στο πιλοτικό πρόγραμμα εισαγωγής της αγγλικής γλώσσας ως ξένης, στο ελληνικό δημόσιο νηπιαγωγείο κατά το σχολικό έτος 2020-21, ως προς την εφαρμογή του. Συγκεκριμένα, σε πρώτο επίπεδο διερευνώνται οι απόψεις τους για την πρώιμη εκμάθηση της αγγλικής γλώσσας, την επίδραση του πιλοτικού προγράμματος στου...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Using Google Docs to engage young learners in collaborative writing: a project-based case study [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-09-2018 [2018-09-22]
Τσατζαλή, Αικατερίνη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): The present dissertation explores the efficacy of Google Docs to engage a group of young EFL learners in collaborative writing, through a project-based approach of learning. Particularly, a small-scale case study is conducted in a Private English Language Institute, with young participants of A2 language level (Council of Europe, 2001), in order to examine the contribution of the aforementioned We...