Κριτήρια αναζήτησης: έφηβοι μαθητές
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: έφηβοι μαθητές Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Investigation of relation between mothers' behaviors and the school performance of their adolescent children [Αγγλική] Ημερομηνία: 22-09-2018 [2018-09-22] Συγγραφέας: Καλπακτσίδου, Όλγα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Οι συμπεριφορές των γονέων επιδρούν σημαντικά και πολύπλευρα στην ανάπτυξη παιδιών και εφήβων διαμορφώνοντας, μεταξύ άλλων, και τη σχολική τους επίδοση. Γι’ αυτό, άλλωστε, η επίδοση των μαθητών στο σχολείο αποτελεί και ένα είδος «βαρόμετρου» των συμπεριφορών και των στάσεων που υιοθετούν οι γονείς τους κατά την ανατροφή και τη διαπαιδαγώγησή τους. Η παρούσα έρευνα στοχεύει στη διερεύνηση της σχέση...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Using authentic video-related material as a stimulus for teenage learners’ writing on a teacher’s blog. [Αγγλική] Ημερομηνία: 23-09-2017 [2017-09-23] Συγγραφέας: ΚΑΣΒΙΚΗ, ΣΟΦΙΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): The integration of new technologies into English language learning has led to a change of teaching practices. New teaching materials and approaches have been employed in order to make English language courses more appealing to learners and develop their skills and new literacies. Nevertheless, previous studies provide limited evidence to the development of writing skills with the simultaneous use ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Perceptions - experiences bullying/victimization of adolescent students in relation to their parental behaviour types and school climate. [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΑΝΑΓΝΩΣΤΑΚΗ, ΔΑΜΙΑΝΗ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Αντικείμενο διερεύνησης της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτέλεσε το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού – θυματοποίησης. Σκοπός ήταν να διερευνηθούν, σύμφωνα με την οικοσυστημική προσέγγιση (Bronfenbrenner, 1977), οι αντιλήψεις - εμπειρίες εφήβων μαθητών/τριών για τη συσχέτιση των γονεϊκών τύπων συμπεριφοράς και του σχολικού κλίματος με την πιθανή εμπλοκή τους σε περιστατικά εκφοβισμού και θυματ...