Κριτήρια αναζήτησης: έμφυλη ταυτότητα
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: έμφυλη ταυτότητα Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Drama in education as a medium for deconstructing gender stereotypes in secondary school students. A proposal based on the adaptation of the play Who discovered America? by Chrysa Spilioti for school performance. [Αγγλική] Ημερομηνία: 20-7-2024 Συγγραφέας: ΣΟΦΙΑ ΠΛΟΥΜΗ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία πραγματεύεται το ζήτημα της συμβολής της δραματικής τέχνης στην εκπαίδευση για την αποδόμηση των έμφυλων στερεοτύπων σε μαθητές και μαθήτριες γυμνασίου. Ειδικότερα, με αφορμή την αύξηση, τα τελευταία χρόνια, των περιστατικών έμφυλης βίας διεθνώς αλλά και στη χώρα μας, επιχειρείται αρχικά η συσχέτιση της δραματικής πράξης με την αμφισβήτηση των έμφυλων στερεοτυπικών αντιλήψεων και...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Gender-based discriminations in schoolbooks: The case of scientific and theoretical subjects in primary and secondary education [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-7-2023 Συγγραφέας: ΕΛΕΝΗ-ΜΑΡΙΑ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΥ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ) Περίληψη (Abstract): Τα διδακτικά εγχειρίδια αποτελούν επισήμως θεσμοθετημένα μέσα παροχής γνώσεων και διακίνησης ιδεών σε μαθήτριες/μαθητές, ταυτόχρονα, όμως, αποτυπώνουν έμφυλα στερεότυπα, η προώθηση των οποίων ανάγεται σε πολιτικό ζήτημα. Σε αυτή την εργασία αναζητούνται μέσα από οκτώ μαθήματα θετικού και θεωρητικού προσανατολισμού πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στοιχεία γλωσσικού σεξισμού. Πιο συγκεκρ...
Ημερομηνία: 18-09-2021 [2021-09-18] Συγγραφέας: Μηλιάδης, Ιωάννης Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Παρά το μεγάλο επιστημονικό ενδιαφέρον των τελευταίων χρόνων γύρω από τα έμφυλα ζητήματα, συνεχίζουν να διαιωνίζονται στερεοτυπικές αντιλήψεις γύρω από αυτά. Το σχολείο και οι εκπαιδευτικοί, ως μέλη της κοινωνίας φαίνεται να μην είναι απαλλαγμένοι από τα έμφυλα στερεότυπα, επηρεάζοντας τη συγκρότηση των έμφυλων ταυτοτήτων των μαθητών τους. Στην παρούσα έρευνα μελετήθηκαν οι απόψεις 14 εκπαιδευτικώ...