Κριτήρια αναζήτησης: Ψηφιακή Τεχνολογία
Βρέθηκαν 8 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 8 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Ψηφιακή Τεχνολογία Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Digital Technology in Cultural Units in conditions of epidemiological crisis. The Museum of Cultural History, Oslo [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2022 [2022-09-25] Συγγραφέας: Ντουντουγλίδου, Αρετή Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική αποτελεί μια προσπάθεια κριτικής διερεύνησης του αντίκτυπου της πανδημίας COVID 19 στην παραγωγή, διανομή, κατανάλωση και προώθηση των πολιτιστικών αγαθών. Η διερεύνηση του αντικτύπου της πανδημίας COVID 19 στον πολιτισμό γίνεται λαμβάνοντας υπόψη το γεγονός πως, ήδη, οι πολιτιστικοί οργανισμοί, συντελούσαν οργανισμούς οι οποίοι είχαν μεταβεί στο στάδιο του ψηφιακού μετασχημα...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: A study of the key drivers of digital transformation in Greek businesses: Strategy vs Technology [Αγγλική] Ημερομηνία: 17-05-2020 [2020-05-17] Συγγραφέας: Καρεκλά, Μαρία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): This study is aiming to identify whether it’s strategy or technology that induces digital transformation on Greek Businesses and compare the results to those of international researches and sources. In order to determine that, this research aims to investigate through questionnaires the levels of digital transformation among Greek companies, the strategic approaches of businesses of different leve...
Ημερομηνία: 28-09-2019 [2019-09-28] Συγγραφέας: ΓΚΛΑΒΑΝΟΥ, ΒΕΝΕΤΙΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα μελέτη, διερευνάται η αποτελεσματικότητα της πολιτιστικής πολιτικής και επικοινωνίας των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης Α’ Βαθμού (ΟΤΑ) καθώς και η αξιοποίηση των ψηφιακών μέσων για την ανάδειξη και διάχυση της πολιτιστικής πολιτικής και κουλτούρας. Στόχος της μελέτης αποτελεί, η ανάδειξη και η αξιοποίηση των ψηφιακών εφαρμογών και του διευρυμένου ρόλου της Εθνικής Πύλης Δημόσιας Δι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Enabling Business Strategy via Digital Transformation [Αγγλική] Ημερομηνία: 08-09-2019 [2019-09-08] Συγγραφέας: Thoma, Georgia Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): Technology has been the crucial enabler of the digital wave sweeping across industries. However, to achieve organizational effectiveness and remain relevant and competitive in an increasingly digital world, companies have to go beyond simply integrating new technologies to improve products, operations and services; they should adapt their core business strategies to a framework supportive to new ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The use of digital applications in the educational activities of cultural organizations as a means of attracting the student audience. The Case of the Science Center & Technology Museum NOESIS. [Αγγλική] Ημερομηνία: 09-09-2018 [2018-09-09] Συγγραφέας: Παράσχου, Μαργαρίτα Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η διάδοση των ΤΠΕ στον τομέα του πολιτισμού τη τελευταία δεκαετία είναι σημαντική, καθώς έχουν εδραιωθεί στο μουσείο του 21ου αιώνα, διαμορφώνοντας καινοτόμους τρόπους επικοινωνίας και εναλλακτικές διαδικασίες μάθησης, που αντικατοπτρίζουν τις ανάγκες της σύγχρονης κοινωνίας. Παροτρύνουν τη διαδραστική συμμετοχή του επισκέπτη, αξιοποιώντας τη μάθηση με την ψυχαγωγία. Ωστόσο, η λειτουργία των διαδρ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Developing the future cultural audience: A proposal concerning the formation of a cultural digital platform for children in Greece [Αγγλική] Ημερομηνία: 09-09-2018 [2018-09-09] Συγγραφέας: Μακεδονοπούλου, Μαρία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα μελέτη πραγματεύεται μία φιλόδοξη πρόταση για τη δημιουργία μιας ψηφιακής πλατφόρμας πολιτιστικού περιεχομένου, η οποία απευθύνεται σε παιδιά με σκοπό να βελτιώσει την πολιτιστική τους γνώση και να τα φέρει σε στενότερη και συχνότερη επαφή με την πολιτιστική δραστηριότητα της χώρας μας. Οι σκέψεις που οδήγησαν σε αυτήν την πρόταση ξεκινούν αρχικά, από τη μεγάλη σχέση και την άνεση που ...
Ημερομηνία: 08-09-2018 [2018-09-08] Συγγραφέας: Ζηργάνου, Ιωάννα Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Τη σύγχρονη εποχή, η ψηφιακή τεχνολογία χρησιμοποιείται σε πλήθος εφαρμογών στην καθημερινή ζωή και τα τελευταία χρόνια και στην τέχνη. Η εφαρμογή της νέας τεχνολογίας στην τέχνη μπορεί να γίνει με διαφορετικούς τρόπους που αποκαλούνται νέα μέσα τέχνης (new media). Τα νέα μέσα χρησιμοποιούνται είτε για να παραχθεί και να προβληθεί μια έκθεση έργων τέχνης, είτε απλά για να τροποποιήσει την παρουσία...
Ημερομηνία: 01-10-2017 [2017-10-01] Συγγραφέας: Φύτρου, Ζαμπέλα Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται την έννοια της πολιτιστικής δραστηριότητας και την ανάπτυξή της σε πραγματικό ή ψηφιακό περιβάλλον. Στο θεωρητικό πλαίσιο αναπτύσσονται με απλό τρόπο και σαφήνεια οι έννοιες του πολιτισμού και της κουλτούρας αλλά και της πολιτισμικής και τοπικής ταυτότητας. Στη συνέχεια δίδεται ο ορισμός της πολιτιστικής δραστηριότητας, αναπτύσσονται τα είδη των πολιτιστ...