Κριτήρια αναζήτησης: ΨΗΦΙΑΚΗ ΑΦΗΓΗΣΗ
Βρέθηκαν 6 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 6 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: ΨΗΦΙΑΚΗ ΑΦΗΓΗΣΗ Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: « Tour of Ermoupolis in the 19th-century, Syros: Digital narratives to enhance informal learning» [Αγγλική] Ημερομηνία: 2-3-2025 Συγγραφέας: ΖΩΗ ΒΑΦΕΙΑΔΟΥ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται την παρουσίαση, μέσω της ψηφιακής αφήγησης, της δημιουργίας της πόλης της Ερμούπολης της Σύρου του 19ου αιώνα, στα πλαίσια της άτυπης μάθησης. Επιχειρεί να ερευνήσει και να συγκεντρώσει πληροφορίες και τεκμήρια για τη δημιουργία της μοναδικής ελληνικής πόλης που γεννήθηκε με το ξέσπασμα της ελληνικής επανάστασης του 1821 και να τα παρουσιάσει με τρόπο σύ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: "Digital Storytelling and Creative Writing in Kindergarten. Getting to know the written word through the tale of "OU" as a starting point for literary production" [Αγγλική] Ημερομηνία: 21-07-2024 Συγγραφέας: ΜΑΡΙΑ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΥ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία επιχειρεί να διερευνήσει το εάν και κατά πόσο η χρησιμοποίηση μιας Ψηφιακής Ιστορίας μπορεί να οδηγήσει σε γνωριμία των παιδιών με τον γραπτό λόγο, να βοηθήσει στην παραγωγή λογοτεχνικών κειμένων από παιδιά Προσχολικής Ηλικίας ενώ, ταυτόχρονα, προσπαθεί να καταγράψει τα αποτελέσματα που μπορεί να επιφέρει στους μαθητές η επαφή τους με την Ψηφιακή Αφήγηση, οδηγώντας στ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: THE CONTRIBUTION OF CREATIVE WRITING AND DIGITAL NARRATIVE TO POETRY TEACHING IN HIGH SCHOOL [Αγγλική] Ημερομηνία: 18-02-2023 Συγγραφέας: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΡΑΣΣΑΣ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ) Περίληψη (Abstract): ΠΕΡΙΛΗΨΗ Η παρούσα εργασία αποσκοπεί στην εξέταση της συμβολής της δημιουργικής γραφής και της ψηφιακής αφήγησης στη διδασκαλία της ποίησης στο Λύκειο. Στο πλαίσιο της ποσοτικής έρευνας αξιοποιήθηκαν οι απαντήσεις σε κλειστού τύπου ερωτηματολόγιο 50 μαθητριών και 50 μαθητών Λυκείου, που φοιτούσαν στη Γ’ Λυκείου (40), τη Β’ Λυκείου (40) και την Α’ Λυκείου (20). Επίσης, μελετήθηκαν και οι 100 δημι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: AYTISM AND DIGITAL STORYTELLING [Αγγλική] Ημερομηνία: 17-07-2022 [2022-07-17] Συγγραφέας: ΓΚΟΥΓΚΟΥΛΟΥΛΗ, ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ) Περίληψη (Abstract): Η εργασία αυτή ασχολείται με τρέχοντα ζητήματα σύγχρονων παιδαγωγικών πρακτικών που ενσωματώνονται στην Ειδική και Ενταξιακή Εκπαίδευση και θίγει τις Ψηφιακές Ιστορίες ως ένα συμπληρωματικό ισχυρό εργαλείο μάθησης ειδικά σε περιπτώσεις παιδιών με αυτισμό και άλλα παρόμοια επικοινωνιακά ελλείμματα. Σύμφωνα με τη βιβλιογραφική μας ανασκόπηση, οι Ψηφιακές Ιστορίες ανταποκρίνονται καλύτερα στι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Utilizing Digital Storytelling for Teaching History in High School - The Case of the Holocaust [Αγγλική] Ημερομηνία: 17-07-2021 [2021-07-17] Συγγραφέας: ΖΩΓΡΑΦΑΚΗ, ΒΑΣΙΛΕΙΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία ασχολείται με το θέμα της Ψηφιακής Αφήγησης και της εκπαιδευτικής της χρήσης στο μάθημα της Ιστορίας. Στην αρχή παρουσιάζονται οι βασικές αρχές και τα αναμενόμενα οφέλη από τη χρήση της Ψηφιακής Αφήγησης στη διδασκαλία γενικά και ειδικότερα στη διδασκαλία της Ιστορίας. Έπειτα παρουσιάζονται τα προγράμματα σπουδών που αφορούν τη διδασκαλία της Iστορίας στο Λύκειο καθώς και τη διδα...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Creative Writing and Digital Storytelling: "Folk stories on the walls" [Αγγλική] Ημερομηνία: 27-07-2019 [2019-07-27] Συγγραφέας: ΣΤΑΥΡΙΑΝΑΚΗ, ΕΛΕΝΗ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται τη σύζευξη της δημιουργικής γραφής με την ψηφιακή αφήγηση στην εκπαιδευτική πράξη, και πιο συγκεκριμένα στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Αρχικά θα παρατεθεί το θεωρητικό πλαίσιο στο οποίο στηρίχτηκε η εργασία και θα παρουσιαστούν οι βασικές αρχές τόσο της δημιουργικής γραφής όσο και της ψηφιακής αφήγησης, εστιάζοντας κυρίως στην εκπαιδευτική τους διάσταση, ...