Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Τροπικότητα
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The teaching (?) of modality in junior high School: critical assessment and teaching applications [Αγγλική]
Ημερομηνία:
31-07-2021 [2021-07-31]
Μαντζαβά, Ανδριάνα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ)
Περίληψη (Abstract): Η συγκεκριμένη διπλωματική εργασία επικεντρώνεται στη μελέτη της τροπικότητας και στη διδασκαλία της στο γυμνάσιο. Ειδικότερα αναφέρεται στις σημασίες της τροπικότητας αφενός όπως εκφράζεται με τις εγκλίσεις, αφετέρου με άλλους λεξικογραμματικούς τρόπους. Στη διερεύνηση των σημασιών και των μηχανισμών δήλωσης εξετάζονται αντιπροσωπευτικά δείγματα παλαιότερων και νεότερων γραμματικών, ενώ ερευνάται...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Tense, aspect, mood, modality: grammar books, linguistic studies and a teaching proposal [Αγγλική]
Ημερομηνία:
31-07-2021 [2021-07-31]
Μούσιου, Γεωργία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία πραγματεύεται τον τρόπο που περιγράφονται ο χρόνος, η όψη και
η έγκλιση του ρήματος στις σχολικές και μη γραμματικές, τον τρόπο που οι ίδιες
κατηγορίες προσεγγίζονται από τις σύγχρονες γλωσσολογικές μελέτες, ενώ, ακόμη,
προτείνονται τροποποιήσεις για τη διδασκαλία τους στις σχολικές τάξεις. Στο πρώτο,
λοιπόν, κεφάλαιο, αφού χωριστούν οι γραμματικές σε σχολικές και μη, θα ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Teachers' views on language function and language teaching in contemporary High School: A Critical Discourse Analysis [Αγγλική]
Ημερομηνία:
27-09-2020 [2020-09-27]
Αθανασίου, Αικατερίνη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η σύνθετη, αμφίδρομη σχέση γλώσσας και κοινωνίας βρίσκεται στο επίκεντρο της σύγχρονης γλωσσολογίας και επηρεάζει το σχεδιασμό και το περιεχόμενο των Προγραμμάτων Σπουδών για τη γλωσσική εκπαίδευση. Η παρούσα εργασία αποτελεί μια ποιοτική ανάλυση δεδομένων που προέρχονται από συνεντεύξεις επτά εκπαιδευτικών που διδάσκουν το μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας σε δημόσια Λύκεια της Αθήνας. Σκοπός ...