Κριτήρια αναζήτησης: Τουριστικό προϊόν
Βρέθηκαν 6 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 6 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Τουριστικό προϊόν Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The supply and demand of the Greek tourism product: The case of Cyclades [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2021 [2021-09-26] Συγγραφέας: Βαμβακάρη, Άννα Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Ο τουρισμός αποτελεί ένα φαινόμενο που απασχολεί κάθε κράτος. Ο τουρισμός ως κλάδος παραγωγής εμπεριέχεται στον τριτογενή τομέα παραγωγής και αποτελεί αντικείμενο μελέτης εξαιτίας της οικονομικής συνεισφοράς του στην οικονομία της χώρας και της κοινωνίας γενικότερα. Η παρούσα εργασία έχει ως σκοπό να περιγράψει το φαινόμενο της προσφοράς και της ζήτησης του τουριστικού προϊόντος στην περιοχή των...
Ημερομηνία: 26-09-2020 [2020-09-26] Συγγραφέας: ΜΑΖΟΚΟΠΑΚΗ, ΟΛΓΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Η διανομή των τουριστικών προϊόντων πραγματοποιείται μέσω των καναλιών διανομής, τα οποία παίζουν καθοριστικό ρόλο στην οικονομική επιβίωση των τουριστικών επιχειρήσεων. Το τουριστικό προϊόν, το οποίο είναι άυλο, δηλαδή αφορά παροχή υπηρεσίας, μπορεί να αγοραστεί από τον δυνητικό πελάτη είτε με απευθείας πώληση είτε μέσω των καναλιών διανομής ή αλλιώς τους μεσάζοντες. Για την επιλογή του καναλιού ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The role of tour operator in the projection of tourist destinations. Case study: the projection of Rhodes Lindos. [Αγγλική] Ημερομηνία: 29-09-2019 [2019-09-29] Συγγραφέας: ΑΚΤΥΠΗΣ, ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Ο τουρισμός αποτελεί έναν από τους πιο σημαντικούς κλάδους οικονομικής δραστηριότητας, με αποτέλεσμα η σημασία του σε ορισμένες χώρες φιλοξενίας και υποδοχής να μην μπορεί να υποβαθμιστεί, αλλά παράλληλα και να αγνοηθεί. Η ανάπτυξη του τουρισμού, όμως, δεν παρουσιάζει μόνο οικονομικές επιδράσεις για τις τοπικές κοινωνίες, καθώς σημαντικές μπορούν να θεωρηθούν και οι περιβαλλοντικές, πολιτιστικές κ...
Ημερομηνία: 29-09-2019 [2019-09-29] Συγγραφέας: Δουλαβέρης, Ανδρέας Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Η ραγδαία ανάπτυξη του τουρισμού των τελευταίο αιώνα έχει αναγάγει την αγορά που απευθύνεται σε βιομηχανία που συνέχει διογκώνεται. Η οικονομική ανάπτυξη που απορρέει στους ταξιδιωτικούς προορισμούς οδήγησε σε φαινόμενα μιμητισμού και έντονου ανταγωνισμού. Η αύξηση της προσφοράς από δυνητικούς ή υπάρχοντας τουριστικούς προορισμούς επιβάλει την δημιουργία σαφέστατου σχεδίου τουριστικού μάρκετινγ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Strategic Marketing Plan: Municipality of Lesvos case [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-09-2018 [2018-09-30] Συγγραφέας: ΚΑΡΑΛΗ, ΕΛΕΝΗ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Ένα κατάλληλο σχέδιο μάρκετινγκ είναι πολύ σημαντικό για κάθε τουριστικό προορισμό που σαν μέλημα του είναι η τουριστική ανάπτυξη. Ένας τέτοιος προορισμός είναι και η νήσος Λέσβος που θα μας απασχολήσει σε αυτήν την διπλωματική εργασία. Ο νομός αυτός αν και είναι ένας από τους πιο ενδιαφέροντες νομούς την χώρας μας, δυστυχώς με τις διάφορες συγκυρίες που εμφανίστηκαν τα τελευταία χρόνια δυσκολεύετ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: "The modern trend of tourism, in the light of holistic life, as a means of interconnecting the pillars of the economic and social fabric of our country. The case of HOLISTIC FESTIVAL in Syros." [Αγγλική] Ημερομηνία: 13-05-2018 [2018-05-13] Συγγραφέας: ΠΑΝΟΠΟΥΛΟΥ, ΕΛΕΝΗ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Ο τουρισμός θεωρείται μία από τις αξιόλογες πηγές εισοδήματος της Ελλάδας, αποτελώντας τη μεγαλύτερη εθνική βιομηχανία. Ιδιαίτερα στα χρόνια της οικονομικής ύφεσης, αποτελεί τομέα επένδυσης. Το τουριστικό προϊόν είναι σύνθετο, γι΄αυτό και η τουριστική υπηρεσία θεωρείται υπηρεσία μικτού χαρακτήρα. Αποτελεί συνισταμένη μιας βιωματικής εμπειρίας του τουρίστα. Τα τελευταία χρόνια υπάρχει άνθισησε διά...